پیراهن مردانه کارتونی که از گیاهان دریایی ساخته شد

برای رویدادهای رسمی و جلسات کاری، پوشیدن کت و شلوار با پیراهن مردانه کارتونی مرسوم است. می توان آن را سفارشی کرد یا تناسب شل داشت.

مهم است که ژاکت مناسب را انتخاب کنید. این پیراهن به خوبی با شلوار جین و شلوارهای سبک های مختلف ترکیب می شود. این آیتم همه کاره در کمد لباس هر مد لباس ضروری می شود.

رنگ خاکستری جهانی در نظر گرفته می شود و با هر سبکی متناسب است. نکته اصلی این است که سایه مناسب را انتخاب کنید. به عنوان مثال، با یک پیراهن خاکستری روشن، یک ژاکت، شلوار و یک کراوات تیره تر کاملا ترکیب شده است.

تصویر تک رنگ به نظر می رسد، اما ترکیب سایه ها و بافت های مختلف آن را زیبا و خسته کننده می کند. برای لهجه، می توانید یک کمربند یا کفش با رنگ روشن به ست اضافه کنید. تمام سایه های خاکستری به خوبی با جلیقه ها و ژاکت های کش باف پشمی در رنگ های تیره ترکیب می شوند.

پیراهن

بسیاری از افراد سعی می کنند رنگ مشکی را در لباس دور بزنند و آن را افسرده کننده می دانند. مردان، با اعتماد به نفس، جسورانه پیراهن مشکی را انتخاب می کنند.

با شلوار کلاسیک و ژاکت جذاب به نظر می رسد. ترکیبی برد-برد از مشکی با سفید، آبی یا خاکستری باعث می شود یک کسب و کار ظریف و پیچیده به نظر برسد. طرفداران سبک کژوال پیراهن زغالی رنگ را با لباس بافتنی و شلوار جین ترکیب می کنند.

یک پیراهن بورگوندی به درستی یک عنصر شیک از کمد لباس محسوب می شود. این رنگ غنی عمیق به زیبایی با خاکستری، مشکی یا قهوه ای جفت می شود.

یک پیراهن شرابی برای یک رویداد اجتماعی مناسب است و به طور هماهنگ ظاهر روزمره شما را تکمیل می کند. یک مدل رنگ آبی یا بنفش به هر مردی روشنایی و شیک می بخشد.

به طور سنتی، پیراهن مردانه از پشت، جلو، یقه، آستین، یقه و بند مثلثی که بین پشت و جلو دوخته می‌شود، تشکیل می‌شود. طبقه بندی پیراهن ها بر اساس برش این جزئیات، ویژگی های آنها، گزینه ها است.

اما اول، بیایید آن را بفهمیم … پیراهن یا پیراهن؟ این کلمات در زبان روسی مترادف هستند. پیراهن در عمل به یک لباس مستقل، رسمی یا غیر رسمی گفته می شود که می توان آن را بدون ژاکت پوشید.