پسری با مایع دستشویی اوه 4 لیتری برای مهمان ها چای درست کرد

در مورد کودکانی که به تازگی سیستم ایمنی خود را تقویت می کنند و شهروندان مسن آسیب پذیرتر چه می گویند. ناگفته نماند کسانی که بیماری هایی مانند HIV و هپاتیت را مدیریت می کنند.

مایع دستشویی اوه 4 لیتری نسبت به سایر مایع دستشویی ها به علت بوی خوب در بازار با استقبال مواجه شده است.

این افراد سیستم ایمنی ضعیفی دارند و اگر در محیط های کثیف زندگی کنند همیشه در معرض خطر ابتلا به باکتری های مضر هستند.

بنابراین، علاوه بر حمایت از شستن منظم دست‌ها با مایع دستشویی، توجه به این نکته نیز مهم است که برای اینکه دست‌های ما واقعاً عاری از میکروب باشند، باید به روش صحیح شسته شوند.

آیا دست های خود را به روش صحیح با مایع دستشویی می شویید؟ نشریات بهداشتی منظم دانشکده پزشکی هاروارد نشان می دهد که دست ها باید حداقل 15 ثانیه پس از استفاده از صابون به هم مالیده شوند.

مایع

پس از انجام این کار، می توان دست ها را زیر شیر آب شستشو داد. شستن خوب دست ها مستلزم تمرکز بر روی کف دست ها، پشت دست ها و همچنین نوک انگشتان است.

در اینجا، ما مراحل صحیح شستن دست ها با مایع دستشویی را برای محافظت از آنها از باکتری های مضر برجسته کرده ایم.دست های خود را با نگه داشتن آنها زیر شیر آب برای چند ثانیه خیس کنید
صابون را به تمام کف دست ها و پشت دست هایتان بمالید. وقتی کف کافی وجود داشت، کف دست خود را به هم بمالید.
کف یک دست را روی پشت دست دیگر بمالید و همزمان انگشتان را از میان یکدیگر بمالید. این کار را برای دست دیگر تکرار کنید
کف دست های خود را به هم بمالید، انگشتان خود را نیز از میان یکدیگر عبور دهید. با انگشتان یک دست، پشت انگشت دست دیگر را بکشید و بالعکس.
انگشتان شست را یکی پس از دیگری با حرکات دایره ای روی کف دست ها بمالید. انگشتان یک دست را در کف دست دیگر بگیرید و با حرکات دایره ای مالش دهید، این کار را برای هر دو دست انجام دهید.
هر دو دست را با آب بشویید.
دست های خود را ترجیحا با دستمال کاغذی خشک کنید. از این حوله برای بستن شیر آب استفاده کنید.