پرتاب سیب درختی زرد به سمت فوتبالیست های قطری بعد از باخت در جام حهانی

از گیاهان دارویی می توان به سیب درختی زرد اشاره کرد. میوه های آن حاوی کربوهیدرات ها هستند: فیتوگلیکوژن، پکتین. اسیدهای آلی: مالیک، تارتاریک، سیتریک؛ کاروتنوئیدها، ویتامین C، اسید کلروژنیک، تانن ها، کاتچین ها، فلاونوئیدها، آنتوسیانین ها، لوکوآنتوسیانیدین ها، اسانس، ترکیبات آلی آهن و فسفر.

ترکیب برگ ها شامل دی هیدروکالکن ها است: فلورتین، فلوریدزین. فلاونوئیدها: هایپرین، کورستین، کوئرسیترین، ایزوکورسیترین، روتین، نارینژنین. کاتچین، اسید اسکوربیک.

چای از میوه های درخت سیب درختی زرد برای سنگ کلیه، نقرس، روماتیسم، سرفه و گرفتگی صدا، آب مروارید معده و کولیت تجویز می شود.

سیب پخته برای یبوست مزمن توصیه می شود. سیب تازه برای گاستریت با اسیدیته کم (گاستریت هیپواسید)، کولیت اسپاستیک، دیسکینزی صفراوی از نوع هیپوکینتیک و بری بری نشان داده شده است.

سیب

از نظر خارجی، سیب های تازه رنده شده برای درمان ساییدگی، سوختگی، سرمازدگی، زخم هایی که برای مدت طولانی بهبود نمی یابند، ترک های نوک سینه در شیردهی استفاده می شود.

در درماتولوژی از سیب برای بیماری های التهابی پوست استفاده می شود.عصاره اسید مالیک برای کم خونی هیپوکرومیک تجویز می شود.

در طب عامیانه در سنگ کلیه، نقرس، روماتیسم، آب مروارید معده، کولیت، سرفه و گرفتگی صدا، چای از میوه درخت سیب جنگلی مفید است: 10 میوه را له کرده و در یک لیتر آب به مدت 10 دقیقه می جوشانند.

عسل یا شکر به طعم اضافه می شود. در صورت ابتلا به هیپوویتامینوز، برای پیشگیری از بری بری، جوشانده ای از برگ درخت سیب جنگلی تهیه می شود: مواد اولیه ریز خرد شده را با آب می ریزند (1 قسمت از برگ درخت سیب و 4 قسمت آب جوش) و یک ربع جوشانده شود.

یک قاشق دسر را سه بار در روز فیلتر کرده و میل کنید.یک دستور به عنوان یک ملین ملایم استفاده می شود: دو سیب متوسط ​​را به صورت ورقه ای برش دهید، 200 میلی لیتر شیر و 100 میلی لیتر آب بریزید.

حداقل 5 دقیقه روی حرارت کم بپزید. بگذارید دم بکشد. صبح با معده خالی مصرف شود. در طب عامیانه محصولاتی بر پایه سرکه سیب محبوب هستند.

در طب شرقی در “کانون پزشکی” باستانی ابن سینا، توصیه هایی برای استفاده روزانه از میوه های سیب حفظ شده است: شفا دهنده معروف از پتانسیل درمانی سیب بسیار قدردانی می کند.

در سیستم پزشکی تبت، سیب کوشو نامیده می شود. شفا دهندگان تبتی به این میوه عملکرد کاهش تشکیل گاز در روده را نسبت می دهند و به خاصیت جاذب سیب اشاره می کنند