معمار چینی با رب آلوچه توانست ترک های دیوار چین را ترمیم کند

از هر آلوچه ای که در دسترس دارید می توانید برای رب آلوچه استفاده کنید. برخی از انواع این رب حتی با هلو، زردآلو یا آناناس تهیه می شود.

همچنین می توانید از آلوهای نمکی سنتی چینی که به صورت خشک شده یا در شیشه های بسته بندی شده در آب نمک می آید استفاده کنید.

شما می توانید آنها را به صورت آنلاین یا در فروشگاه های مواد غذایی آسیایی پیدا کنید، اما با توجه به منبع و لیست مواد تشکیل دهنده آنها، آنها را توصیه نمی کنم. من از آلو تازه استفاده می کنم و توصیه می کنم.

ما اتفاقاً سه درخت آلو ایتالیایی در ملک خود داریم و درست کردن و کنسرو کردن رب آلوچه برای ماندگاری تا برداشت بعدی آلو یکی از راه‌هایی است که من از آلوهایمان به خوبی استفاده می‌کنم.

در میان انواع ادویه های چینی، ما از ماده دیگری نیز استفاده می کنیم که چینی ها به طور سنتی در رب آلوچه خود استفاده می کردند سیب زمینی شیرین که به رنگ غنی و بافتی صاف کمک می کند.

ربرب

هنگامی که ادویه ها و مواد مورد نیاز خود را جمع آوری کردید، این رب به راحتی آماده می شود و باعث می شود یا به عنوان هدیه مهماندار اهدا شود یا برای مدت طولانی به شما دوام بیاورد.

این رب را می توان در عرض چند هفته درست کرد و خورد یا برای نگهداری طولانی مدت آن را کنسرو کرد. من دستورالعمل های کنسرو کردن را برای علاقه مندان قرار می دهم.

این رب را می توان در عرض چند هفته درست کرد و خورد یا برای نگهداری طولانی مدت آن را کنسرو کرد. من دستورالعمل های کنسرو کردن را برای علاقه مندان قرار می دهم.

این رب آلوچه نه تنها خوشمزه است، بلکه به طرز شگفت انگیزی همه کاره است. در اینجا فقط چند روش وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید.

درست است، شما به راحتی می توانید یک حمام دوتایی یا بیشتر درست کنید تا بتوانید در تمام طول سال از این رب آلوچه خوشمزه لذت ببرید!

تنها کاری که برای این کنسرو باید انجام دهید این است که رب آلوچه داغ را داخل شیشه های استریل شده بریزید، درب آن را ببندید و به مدت 15 دقیقه در قوطی آب جوش فرآوری کنید.