معرفی ظروف یکبار مصرف سبز

انتخاب نوع مناسب ظروف یکبار مصرف یک تصمیم بزرگ برای تجارت شما است. فرآیند انتخاب خود را با یادگیری در مورد گزینه های مختلف موجود، از جمله مزایا و محدودیت ها، ساده کنید تا بتوانید بهترین مناسب را برای کسب و کار خود انتخاب کنید!

ظروف غذاخوری سبز

به دنبال انتخابی پایدارتر برای ظروف یکبار مصرف برای ایجاد یا حفظ یک تصویر “سبز” در رویداد خود هستید؟ اگر اینطور است، انتخاب گسترده ما از صفحات زیست تخریب پذیر و صفحات، بشقاب ها، کاسه ها و سینی های قابل کمپوست شدن مطمئنا توجه شما را به خود جلب می کند! علاوه بر این، با حرکت بسیاری از شهرها به ممنوعیت استایروفوم و پلاستیک های یکبار مصرف، تغییر به سمت محصولات دوستدار محیط زیست محبوب تر از همیشه شده است.

درک ویژگی ها و ویژگی های مختلف این محصولات سازگار با محیط زیست بسیار مهم است. گزینه های مختلفی وجود دارد که زیست تخریب پذیر یا کمپوست پذیر هستند. این مواد شامل بامبو، چوب، برگ خرما، پلی پروپیلن زیست تخریب پذیر و سایر مواد مهم است. برای درک طیف کامل گزینه ها و مواد، این راهنمای ظروف یکبار مصرف سبز را بررسی کنید.

ساخته شده از مواد با کیفیت بالا و قابل تجدید، انتخاب ما از ظروف غذاخوری زیست تخریب پذیر و قابل کمپوست به کاهش تجمع دفن زباله کمک می کند. علاوه بر تمام این ویژگی‌های “سبز”، این محصولات هنوز با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان تولید می‌شوند، به این معنی که تمام مزایای بزرگ سایر ظروف غذاخوری یکبار مصرف را قربانی نمی‌کنند. اقلام بامبو، چوب و برگ خرما حتی دوام خود را حفظ می کنند. از بشقاب‌ها، بشقاب‌ها و سینی‌هایی که مقاومت برش، روغن و آب را ارائه می‌دهند تا کاسه‌های ایمن در مایکروویو، کیفیت این محصولات زیست تخریب‌پذیر و کمپوست‌پذیر مثال زدنی است!

اگر به دنبال استفاده از یک محصول سبز برای دستیابی به یک هدف خاص هستید، به واژه نامه زیر مراجعه کنید تا به شما در یافتن نوع مورد مناسب در حین جستجو کمک کند:

شرایط ظروف غذاخوری دوستدار محیط زیست

زیست تخریب پذیر – اگر محصولی بتواند به طور طبیعی توسط میکروارگانیسم هایی مانند باکتری ها یا قارچ ها در طی یک دوره زمانی تجزیه شود، زیست تخریب پذیر در نظر گرفته می شود. تمام انواع ظروف یکبار مصرف  معمولاً از منابع گیاهی یا حیوانی تهیه می شود.

قابل کمپوست شدن

اقلام زمانی قابل کمپوست تلقی می شوند که بتوانند به آب، دی اکسید کربن یا زیست توده غنی از مواد مغذی و قابل استفاده مجدد تجزیه و تجزیه شوند و به همان سرعت کاغذ بدون انتشار سموم مضر تبدیل شوند.

تجزیه پذیر

این محصولات بر پایه روغن هستند و نمی توانند مانند اقلام زیست تخریب پذیر به طور طبیعی تجزیه شوند. در عوض، محصولات تجزیه پذیر از طریق واکنش های شیمیایی در محیط های بی هوازی تجزیه می شوند. تجزیه آنها منجر به آب، دی اکسید کربن، زیست توده یا عناصر کمیاب می شود.

قابل بازیافت

این به سادگی به این معنی است که محصول را می توان پس از دور انداختن دوباره مورد استفاده قرار داد و به چیزی جدید و متفاوت تبدیل کرد.

قیمت ظروف یکبار مصرف شفاف

تجدیدپذیر

محصولی تجدیدپذیر است اگر از درخت، گیاه یا موجود زنده دیگری که قادر به بازسازی خود باشد به وجود آمده باشد. بنابراین، تولید مواد تجدیدپذیر، منابع تجدیدپذیری را که از آن سرچشمه می‌گیرند، کاهش نمی‌دهد. اینها نیز زیست تخریب پذیر هستند.