معاملات زغال سکه ای عمده در بازار توانست شاخص بورس را تغییر دهد

بهترین روش برای چیدمان زغال سکه ای عمده بستگی به شکل گریل شما دارد و اینکه می خواهید با حرارت مستقیم یا غیر مستقیم کباب کنید.

شما می توانید با تنظیم دو “منطقه” روی کباب پز زغالی، اثر حرارت مستقیم یا غیرمستقیم را ایجاد کنید. اساساً گرمای مستقیم در سمت روشن است در حالی که گرمای غیر مستقیم در سمت روشن نیست.

زغال چوب برای توزیع یکنواخت گرما به طور یکنواخت در سراسر رنده زغال چوب پخش می شود. پس از روشن شدن ذغال ها، درب آن را ببندید و به مدت 20 تا 30 دقیقه گرم کنید.

زغال چوب به طور گسترده ای در اندازه ها، شکل ها و حتی طعم های مختلف موجود است. دو نوع اصلی زغال چوب وجود دارد. زغال سنگ طبیعی و بریکت.

اگر در مورد کباب کردن جدی هستید، زغال چوب را به عنوان یک ماده تشکیل دهنده در نظر بگیرید: هر چه کیفیت بهتر، طعم بهتری داشته باشد.

زغال

بریکت ها از آنجایی که راحت هستند یک انتخاب محبوب هستند، با این حال، آنها ساخته دست بشر هستند و حاوی چسب، پرکننده و مواد شیمیایی هستند، بنابراین زمان اشتعال می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد.

آنها معمولاً حاوی حدود 20٪ مواد غیر قابل احتراق هستند که حجم بسیار بیشتری خاکستر نسبت به زغال سنگ طبیعی بر جای می گذارند.

یکی از مزایای کلیدی استفاده از بریکت ها این است که زمان سوختن ثابتی دارند، البته در دمای بسیار پایین تر از زغال سنگ طبیعی. این نوع سوخت را می توان با باربیکیو استفاده کرد، اما ممکن است باعث کاهش زمان احتراق شود و بر عملکرد کلی پخت تأثیر بگذارد.

تراشه های چوب: می توان از تراشه های چوب برای افزایش طعم استفاده کرد. رایج ترین طعم ها عبارتند از: کهور، هیکوری و گیلاس. همیشه از قرار دادن خرده های چوب به طور مستقیم روی شعله خودداری کنید و در عوض آن ها را کمی در یک طرف زغال سوز قرار دهید.

گرمای غیرمستقیم زغال چوب باعث دود و دود شدن چیپس ها می شود تا اینکه فوراً مشتعل شوند. این دود ملایم به غذا طعم می بخشد.