مصرف نبات زعفرانی فله در بین معتادان با استقبال خوبی روبرو شد

از آنجایی که نبات زعفرانی فله زیادی در جهان وجود دارد، حفظ کردن نام همه آنها می تواند چالش برانگیز باشد. اما نترس! از پست وبلاگ، نام  نبات های آمریکایی و لیست های بسیاری از  نبات های محبوب را خواهید شناخت.

ما فکر می کنیم می دانید که آب نبات یکی از محبوب ترین خوراکی های جهان است. بنابراین، اگر سوال شما این است که “لیست اسامی نبات چیست؟” پس خبر خوبی برای شما بنابراین، برای یادگیری بهتر در مورد لیست آب نبات به خواندن ادامه دهید.

بهترین نبات ها در آمریکا کدامند؟ این لیست برترین اسامی نبات است، این لیست عالی برای کسانی است که فقط بهترین لیست نبات را جستجو می کنند.

بنابراین، بیایید آن را ببینیم و یاد بگیریمسوالت چیست؟ نباتی که با A شروع می شود، این سوال شماست؟ اگر چنین است، پس برای شما بخش های خوبی خواهد بود که نام های شیرینی را یاد بگیرید که با حرف A شروع می شوند.

نبات

بسیاری از برندهای بزرگ نبات بیش از یک قرن پیش شروع به کار کردند و جایگاه ویژه ای در خاطرات دوران کودکی ما حفظ کردند. یا شاید ما فقط برای طعم های اصلی چسبناک، شیرین و شور که به نوک زبانمان برخورد می کند، کاج می کنیم.

در هر صورت، ما به عشق خود به نبات آمریکایی با صدای بلند و افتخار می کنیم. به نظر ما، ایالات متحده بسیاری از بهترین شکلات‌های جهان را درست می‌کند و ما تقریباً همه آنها را دوست داریم.

فهرست نبات آمریکایی ما شامل شیرینی‌های محبوبی است که در فروشگاه‌های رفاه فروخته می‌شوند و همچنین بهترین نبات جعبه‌دار که معمولاً در سینماها یافت می‌شود. این شامل محبوب ترین نبات در سراسر کشور و همچنین مورد علاقه های منطقه است. بیشتر آنها شکلاتی هستند اما بقیه میوه ای هستند. همانطور که خواهید دید، ما همچنین یک فیلی مورد علاقه منطقه ای برای Daryl و یک کلاسیک جنوبی برای Mindi قرار دادیم.

از آنجایی که گزینه‌های نبات ما در پرتغال جایی که در حال حاضر زندگی می‌کنیم محدود است، هوس‌های شیرینی‌مان را با رتبه‌بندی شیرینی‌های محبوب آمریکایی مورد علاقه خود هدایت کرده‌ایم. ما همه انواع نبات را شامل می‌شود نه فقط شکلات‌های آمریکایی.