ماکارونی معروف ترین غذای ایتالیایی است

اغلب گفته می شود که پاستا معروف ترین غذای ایتالیایی است، اما اعتقاد بر این است ماکارانی آنکارا که بیش از 4000 سال پیش در چین ایجاد شده است. خمیری است که می توان آن را به اشکال مختلف درآورد.

که معمولاً با جوشاندن پخته می شود. این آزمایش میزان تأثیر نمک بر زمان پخت ماکارونی را اندازه گیری می کند.
مواد:
پاستا (هر شکلی، اما شکل های هر دو قابلمه را یکسان نگه دارید)
2 انبار (هر دو یکسان)
یک اجاق گاز
یک ساعت یا تایمر
2 عدد دماسنج مواد غذایی
قاشق سوراخ دار برای هم زدن
اب
نمک
روش:
هر دو قابلمه را با آب کافی پر کنید، هر چه بیشتر باشد بهتر است…به شرطی که سرریز نشود. حدود ¾ گلدان اندازه گیری خوبی است.
هر دو گلدان را در محدوده های جداگانه قرار دهید.به یکی از قابلمه ها نمک اضافه کنید، ماکارانی رژیمی حدود یک یا دو قاشق چایخوری هر دو قابلمه را با همان درجه حرارت به جوش بیاورید.
2 دماسنج غذا را در هر قابلمه 1 عدد بچسبانید. افزایش دما را تماشا کنید.در هر قابلمه به مقدار مساوی پاستا اضافه کنید. هر دو قابلمه را هم بزنید.
به طور دوره ای پاستا را در هر دو قابلمه چک کنید.ببینید کدام یک سریعتر نرم می شود. زمان را ثبت کنید.سلب مسئولیت و اقدامات احتیاطی ایمنی

Education.com ایده های پروژه نمایشگاه علمی را فقط برای اهداف اطلاعاتی ارائه می دهد. Education.com هیچ گونه تضمین یا نمایندگی در مورد ایده های پروژه علمی نمایشگاه ارائه نمی دهد.

و هیچ مسئولیتی در قبال ضرر و زیان مستقیم یا غیرمستقیم ناشی از استفاده شما از چنین اطلاعاتی ندارد. با دسترسی به Science Fair Project Ideas، از هرگونه ادعایی علیه Education.com که ناشی از آن باشد چشم‌پوشی می‌کنید.

علاوه بر این، دسترسی شما به وب‌سایت Education.com و ایده‌های پروژه علمی نمایشگاه تحت پوشش خط‌مشی رازداری Education.com و شرایط استفاده از سایت است که شامل محدودیت‌هایی در مسئولیت Education.com می‌شود.

بدینوسیله هشدار داده می‌شود که ماکارانی آشیانه ای همه ایده‌های پروژه برای همه افراد یا در همه شرایط مناسب نیستند. اجرای هر ایده پروژه علمی باید فقط در شرایط مناسب و با نظارت مناسب والدین یا سایر موارد انجام شود.

خواندن و رعایت احتیاط های ایمنی ماکارونی شکل دار تمام مواد مورد استفاده در یک پروژه تنها مسئولیت هر فرد است. برای اطلاعات بیشتر، به کتاب راهنمای ایمنی علم ایالت خود مراجعه کنید.

  • منابع:
    1. ?Does Adding Salt to Pasta make it Cook Faster
  • تبلیغات: 
    1. خوردن بادمجان باعث بهتر شدن چرخش خون می شود
    2. تاثیر مصرف خرما بر رشد جنین
    3. صندلی پر کاربرد ترین محصول در زمینه ادارات و مراکز آموزشی
    4. قیمت خرید برنج عمده ایرانی