مادربزرگی با دیدن پارچه مبلی مخمل ترک جان خود را از دست داد

چه نوع پارچه مخملی وجود دارد؟
در طول قرن ها، ده ها نوع مختلف پارچه مخملی ساخته شده است. در اینجا چند نمونه وجود دارد:

1. مخمل شیفون
این مخمل بسیار شفاف که به نام مخمل شفاف نیز شناخته می شود،بدین ترتیب قیمت پارچه لی اغلب در لباس های رسمی و لباس شب استفاده می شود.
2. مخمل خرد شده
شاید یکی از متمایزترین شکل های مخمل، مخمل خرد شده بافت متنوعی را ارائه می دهد که با فشار دادن یا پیچاندن پارچه هنگام خیس شدن به دست می آید.

مخمل خرد شده به جای داشتن یک سطح یکنواخت، به گونه ای بالا و پایین می رود که هم به طور تصادفی ارگانیک و هم از نظر بصری جذاب باشد.

3. مخمل برجسته
این نوع مخمل دارای کلمات، نمادها یا اشکال دیگری استشما می توانید قیمت پارچه مبلی ترک دیجی کالا که در آن نقش بسته است. قسمت برجسته کمی کوتاهتر از مخمل اطراف است و در بیشتر موارد این اثر برجسته را می توان با لمس نیز احساس کرد.

4. مخمل چکشی
این نوع پارچه که به عنوان یکی از براق ترین انواع مخمل در نظر گرفته می شود، به جای له شدن، محکم فشرده یا خرد شده است. پارچه‌ای که به‌دست می‌آید به‌شدت لطیف است و به‌شدت یادآور کت یک حیوان نرم و گرم است.

5. مخمل لیون
این نوع مخمل بسیار متراکم تر از انواع دیگر پارچه است از لحاظ قیمت پارچه مبلی ترکیه ای که منجر به یک پارچه سفت می شود که برای کاربردهای مختلف لباس بیرونی ایده آل است. از کت گرفته تا کلاه، مخمل لیون به عنوان یکی از مجلل ترین مواد لباس بیرونی موجود در نظر گرفته می شود.

لباس ساقدوش جنی یو الیس
لباس ساقدوش جنی یو الیس

6. مخمل پنه
در حالی که اصطلاح “Panne” می تواند چندین معنی را در رابطه با مخمل داشته باشد، این اصطلاح در ابتدا نوعی مخمل خرد شده را نشان می دهد میزان قیمت پارچه مبلی مخمل ترک کیفیت بالایی د ارد که تحت یک لحظه رانش تک جهتی خاص قرار می گیرد. این روزها بیشتر از پنه برای اشاره به مخمل با ظاهری دسته‌دار استفاده می‌شود.

7. مخمل اوترخت
این نوع مخمل چین دار تا حد زیادی از مد افتاده است، اما گاهی اوقات هنوز در لباس ها و لباس های شب استفاده می شود.

 

  • منابع:
    1. What is Velvet Fabric: Properties, How its Made and Where
  • تبلیغات: 
    1. ساخت شمع با روغن حیوانی
    2. ثروت را با استفاده از 2 روش تجربه کنید
    3. ساخت اولین موشک با استفاده از لوله پلاستیکی
    4. کیف چرم ضرورت مجموعه مد است