لیوان یکبار مصرف کاغذی بزرگ زیبا ساده + قیمت خرید، خواص، کاربرد و مصارف

لیوان کاغذی اغلب از کاغذ گلاسه با پلاستیک یا موم تولید می شوند که این مواد برای جلوگیری از نشت مایع یا خیس شدن کاغذ می‌باشد البته ممکن است از کاغذ بازیافتی هم ساخته شده باشد زیرا امروزه در سر تا سر جهان از کاغذ های بازیافتی نیز در این امر استفاده می کنند.

جالب است بدانید تاریخچه ظروف کاغذی را می توان به حکومت چین باستان نسبت داد آن ها برای مصرف چای از لیوان کاغذی استفاده می کردند اما ظروف کاغذی به شکل امروزی در اوایل قرن بیستم رواج یافت که مربوط به یک مقاله به نام مرگ در میان لیوان های نوشیدنی مدارس بود که توسط یک فیلسوف منتشر شد که به این موضوع اشاره می کرد که بیماری در مدارس و … از طریق لیوان ها می تواند منتشر شود زیرا همه از لیوان های ثابت استفاده می کنند و در همان اوایل قرن بیستم بود که دستگاه آب سرد کن به همراه لیوان کاغذی ساخته شد و البته ارزان بودن قیمت لیوان یکبار مصرف و نشکن بودن لیوان های کاغذی سبب شد که در اکثر مکان های عمومی از آن ها استفاده شود.

همان گونه که همه شما عزیزان می دانید در صنعت فست فود و غذا های دیگر نیز از ظروف یکبار مصرف استفاده می شود و همان گونه که سلامت غذا مهم است سالم بودن ظرف غذا نیز مهم است به عنوان مثال لیوان کاغذی که برای سیب زمینی و یا نوشابه استفاده می شود بسیار مهم است که به دلیل کاغذی بودن بر اثر سرما و گرما خراب نمی شود و به مواد خوراکی نیز آسیب نمی رساند. بزرگ ترین دلیل رواج این ظروف استفاده بسیار آسان از آن ها می باشد که نیازی به شستن ندارند و می توان پس از مصرف آن ها را دور انداخت از طرفی قبل از مصرف نیز نیاز نیست که نگران تمیز و یا کثیف بودن آن ها بود شاید شما نیز دیده باشید که از لیوان های پلاستیکی برای خوردن چایی استفاده می شوند که این کار اصلا درست نیست زیرا این نوع لیوان ها برای نوشیدنی های سرد ساخته شده اند ولی ظروف یکبار مصرف کاغذی برای سرو مواد غذایی گرم ساخته شده اند.
شاید برای شما عزیزان سوال پیش بیاید که چرا نباید در ظروف پلاستیکی مواد ریخت برای پاسخ به این سوال شما باید بگوییم که با ریختن مواد غذایی یا نوشیدنی های گرم در این ظروف مواد شیمیایی مضر با خوراکی مخلوط می شوند و این امر باعث آسیب به بدن می شود از طرفی لیوان کاغذی در طبیعت تجزیه می شوند و برای محیط زیست خطری ندارند.

لیوان یکبار مصرف کاغذی بزرگ زیبا ساده + قیمت خرید، خواص، کاربرد و مصارف

خرید و فروش لیوان یکبار مصرف

خرید و فروش لیوان یکبار مصرف

خرید ظروف و لیوان یک بار مصرف به سه روش زیر قابل انجام است :
• خرید حضوری از مراکز پخش لیوان یکبار مصرف کاغذی عمده
• خرید از عاملان فروش عمده در بازار و نمایندگی ها
• خرید اینترنتی از بازار مجازی و آنلاین و فروشگاه های اینترنتی
راحت ترین روش برای خرید ظروف و لیوان یک بار مصرف خرید غیر حضوری و از طریق شرکت ها و سایت های اینترنتی می باشد بجز راحت بودن دلایل دیگری از جمله صرفه جویی در وقت و زمان خریدار عمده ، قیمت تمام شده کمتر نسبت به بازار ،صرفه جویی در هزینه های خرید از قبیل حمل و نقل و غیره، خرید مستقیم با تولید کننده یا شرکت بازرگانی و … می باشد.
همانطور که همگی شما عزیزان میدانید قیمت عمده لیوان یکبار مصرف کاغذی در ایران، همانند لوازم یکبار مصرفی دیگر در نوسان بوده و شرایط اقتصادی ، میزان تولید در بازار داخلی ، میزان سفارش ، نوسانات اقتصادی بازار، سطح کیفیت در نرخ قیمت روز آن را در بازار تاثیر گذار هستند.
اگر بخواهیم به انواع مختلف لیوان های یکبار مصرف کاغذی اشاره کنیم باید بگوییم تک جداره ۲۲۰ سی سی ، دو جداره ۱۲۰ سی سی، دوجداره ۲۲۰ سی سی، قهوه خوری شات ۵۰ سی سی را نام ببریم.

لیوان یکبار مصرف کاغذی عمده

لیوان یکبار مصرف کاغذی عمده

قیمت عمده لیوان کاغذی تولید شده و ظروف یکبار مصرف کاغذی بر حسب موارد های مختلفی ارزابی می شود و دارای هزینه های مختلفی می باشد که از همین رو قیمت های ارائه شده نیز متفاوت خواهد بود.البته این موضوع که خرید به صورت عمده درصد زیادی از تخفیف را برای مشتری در بر داشته دارد محفوظ است .

لیوان کاغذی به دلیل تامین نیاز مشتریان و اهمیت به خواسته آنها در طرح ها و ابعاد گوناگونی تولید و به عرضه می شود و از آنجایی که این محصولات یکبار مصرف کاغذی در هر مکانی قابل استفاده می باشد, بنابراین باید از قیمت مناسبی جهت خرید برخوردار باشد همان گونه که شما عزیزان نیز می دانید قیمت لیوان کاغذی بستگی به تیراژ خریداری شده آن نیز دارد و باید به این نکته نیز توجه کرد که قیمت این محصول همچنین براساس قیمت مواد اولیه نیز مشخص می گردد و اگر مواد اولیه لیوان از قیمت بالایی برخوردار باشد لیوان کاغذی بسته به کیفیت مواد اولیه از قیمت بالاتری نیز برخوردار خواهد بود.

لیوان یکبار مصرف کاغذی زیبا

لیوان یکبار مصرف کاغذی زیبا

لازم است بدانید کاغذی که برای تولید لیوان کاغذی استفاده می شود متفاوت با سایر کاغذ ها هستند و این لیوان ها قابلیت چاپ و تبلیغ هر چیزی را که بخواهید بر روی خود دارند به عنوان مثال شما میخواهید چاپ روی لیوان های کاغذی همایشی که دارید به نام شرکت خودتان باشد برای تحقق این امر اسم شرکت یا مارک مورد نظر را به تولید کننده داده و از آن میخواهید بر روی لیوان های کاغذی چاپ کنند البته ظروف یکبار مصرف کاغذی از یک لایه ی پلی اتیلن به عنوان پوشش روی آن ها استفاده می شود که استفاده از این پوشش باعث می شود که لیوان کاغذی در برابر رطوبت مقاوم باشد و همچنین تاثیر شیمیایی مخربی روی محتویات درون آن نداشته باشد.
از آنجایی که ظروف کاغذی یکبارمصرف بر سلامت انسان تاثیر گذار هستند سلامت آنها بسیار مهم است به همین خاطر دستگاه تولید لیوان کاغذی به گونه ای است که آلودگی جانبی برای لیوان ها بوجود نمی آورد و برخی از این دستگاه ها نیز با کمترین میزان دخالت انسان کار می کنند به نحوی که برای دسته بندی لیوان کاغذی هم دستگاه های مجزایی وجود دارد .
همان گونه که در بالا نیز اشاره شد لیوان کاغذی چاپدار یکی از بهترین فکر هایی بود که تولید کنندگان این نوع از ظروف کاغذی به ذهنشان رسید و انواع و اقسام طرح های قابل چاپ شد حتی کودکان نیز می توانند دیگر در مهمانی ها دور همی های خود ظرف هایی کاغذی با طرح مورد نظر خود را داشته باشند ولی جالب تر از آن این است که تعدادی از شرکت ها ایده ای جدید به کار گرفته اند به گونه ای که لیوان های کاغذی که برای صرف چایی استفاده می شود داخل خود دارای محفظه ای برای چایی می باشند و فقط لازم است شما آب جوش را درون آن ها بریزید و از مصرف یک چایی عالی لذت ببرید.

پخش و عرضه لیوان یکبار مصرف کاغذی

پخش و عرضه لیوان یکبار مصرف کاغذی

سال هاست که استفاده از ظروف یکبار مصرف در بین تمامی مردم دنیا رواج یافته است به همین دلیل تولید و عرضه آن بسیار زیاد شده است در این بین لیوان گلاسه نیز بسیار پر فروش می باشد.
جهت بیان مشخصات لیوان یکبار مصرف گلاسه باید گفت که این لیوان ها از جنس کاغذ محکم تهیه شده و دوام بالایی دارند، کاملاً سالم و بهداشتی بوده ، قابل استفاده برای نوشیدنی گرم و سرد ، فاقد هر گونه ضرر بوده و یکی از جالب توجه ترین مشخصات لیوان گلاسه یکبار مصرف، ظاهر شیک و براق آن است همچنین بنا بر نیاز مراکز یا سلیقه افراد با اشکال خاصی طراحی می گردند؛ شایان ذکر است که لیوان های گلاسه در اندازه های مختلف موجود می باشند.

فروش انواع لیوان یکبار مصرف به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می گیرد؛ از آنجا که مراکز زیادی این محصول را با حجم بالایی سفارش می دهند؛ مناسب بودن قیمت آن بسیار مهم است؛ کافی شاپ ها، سالن های پذیرایی و خرده فروشان لوازم یکبار مصرف در زمره اصلی ترین مشتریان عمده و مستقیم لیوان گلاسه قرار دارند.
باید به این نکته نیز توجه کرد که فروش و عرضه لیوان یکبار مصرف به صورت بدون واسطه با قیمت مناسب تری انجام می شود زیرا در این حالت بسیاری از واسطه ها حذف شده و هزینه های خرید و فروش کاهش می یابند.

لیوان یکبار مصرف کاغذی زنانه

لیوان یکبار مصرف کاغذی زنانه

در این قسمت از مقاله معایب لیوان های پلاستیکی را مطرح و آن را نوع کاغذی مقایسه کرده ایم :
به دلیل نازک تر بودن جداره لیوان، انتقال گرما و سرما به دست سریعتر انجام می شود بنابراین در نگه داشتن این لیوان ها در دست مشکلاتی به وجود می آید. اما لیوانِ کاغذی که در دو نوع تک جداره و دو جداره وجود دارد، عایق بسیار خوبی در برابر انتقال گرما و سرما به شمار می آید از طرف دیگر نازک و بی دوام بودن لیوان های یکبار مصرف پلاستیکی موجب خم و مچاله شدن آن هنگام ریختن نوشدنی های گرم می شود. در نتیجه احتمال ریختن مایعات نیز بالا می رود و از همه مهم تر در هنگام ریختن مایعات گرم گاز سمی از آن خارج و با مایع درون آن مخلوط می شود که باعث ایجاد بیماری در افراد به مرور زمان می شود.
انواع لیوانِ کاغَذی :
۱. لیوان کاغذی با لایه های جداکننده هوا
۲. لیوان کاغذی پلی کربنات
۳. لیوان کاغذی قابل بازیافت
۴. لیوان کاغذی پایدار
۵. لیوان کاغذی عمده ساخته شده همراه با موم
پذیرایی از میهمانان در همایش ها ، مهمانی ها و گردهمایی های مختلف نیاز یکی از کارهای اساسی برگزار کننده ی آن هاست. برای سرو چایی و یا نوشیدنی های گرم می توان از لیوان کاغذی استفاده کرد که زحمت شست و شو ندارند و از طرفی دست را نیر نمی سوزانند و همچنین به علت کاغذی بودن نمی شکنند و برای مهمانی ها و یا همایش های خاص میتوان عنوان همایش یا مهمانی و یا جمله ای را روی لیوان کاغذی چاپ کنید در این صورت لیوان کاغذی با طرح اختصاصی خود را خواهید داشت که بسیار تاثیر گذار خواهد بود.
البته به دلیل حساس بودن خانم ها برای ظروف پذیرایی ظروف هایی با طرح های خاص که مخصوص به خانم ها ، آقایان ، کودکان و مهمانی های دیگر هست هم تولید شده اند که شما میتوانید با توجه به نوع مهمانی آن ها را خریده و استفاده کنید برای مثال ظروف و لیوان های کاغذی با طرح لوازم آرایشی، کفش پاشنه بلند، کیف مجلسی و نوشته های مربوط به خانم ها تولید و در بازار عرضه شده است.

لیوان یکبار مصرف کاغذی کوچک

لیوان یکبار مصرف کاغذی کوچک

لیوان کاغذی یکبار مصرف سایزهای مختلفی دارند که برای موارد گوناگون استفاده می شوند. کوچکترین لیوان کاغذی که عموما برای مصارف تستر و قهوه و …. استفاده میشود ، لیوان کاغذی 70 سی سی میباشد که به آن لیوان کاغذی شات و یا 3 اُنس نیز گفته میشود اما سایز بعدی لیوان کاغذی که بیشترین استفاده و بیشترین محبوبیت را در بین سایزهای لیوان کاغذی دارد لیوان کاغذی 225 سی سی یا همان لیوان کاغذی 220 سی سی است در این بین سایز های مختلف زیادی است که بزرگترین سایز لیوان کاغذی دیگر در گروه لیوان کاغذی نوشیدنی جایی ندارند و در گروه پاپ کرن و سطل قرار میگیرند البته لیوان یکبار مصرف کاغذی شات از جمله پرفروش ترین سایز ظروف کاغذی برای نوشیدنی گرم قهوه محسوب می گردد البته لازم به ذکر می باشد که گاها به لیوان های شات, لیوان های تستر و سمپل هم می گویند که سایز کوچک آن برای تست کردن مایعات در عطاری ها و فروشگاه های ارائه عرقیات و … مورد استفاده قرار می گیرد لازم به ذکر است که کاغذ لیوان کاغذی شات, کاغذ پلی اتیلن نام دارد که در گرما های متفاوت مقاومت بسیاری دارد و مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی مشهد

تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی مشهد

تولید و توزیع انواع لیوان های کاغذی در مشهد بسیار در آمدزا می باشد و مشهد در این حیطه جز اولین و برترین ها در ایران می باشد که این تولیدات به چند گروه پر کاربرد لیوان شات،لیوان کاغذی تک جداره،لیوان کاغذی دو جداره،لیوان کاغذی سه جداره،لیوان آیس پک،لیوان قهوه آماده،لیوان چای آماده ،لیوان پاپ کرن،جا لیوانی آبمیوه،جا لیوانی دسته دار و… تقسیم می شوند که در طرح های عمومی و اختصاصی امکان پذیر می باشد. طراحی و چاپ روی لیوان کاغذی به دلیل دارا بودن مواد اولیه پلی اتیلنی قابل انجام می باشد. مواد اولیه پلی اتیلنی دارای این ویژگی می باشد که به راحتی بتوان هر گونه چاپ و طرحی را بر روی ظروف یکبار مصرف کاغذی انجام داد. این ویژگی باعث شده تا همواره لیوان های کاغذی با تنوع زیاد در طرح و رنگ در بازار به فروش برسد. البته جنبه تبلیغاتی این محصول را نباید نادیده گرفت که به عنوان ابزار تبلیغاتی کوچک و اما بسیار سودمند مورد استفاده قرار می گیرد البته لازم به ذکر می باشد که فروش چنین محصولاتی تنها مربوط به بازار داخل نمی شود بلکه صادرات این محصولات در تیراژ بالایی به کشور های دیگر از جمله عراق, افغانستان, ارمنستان, ترکیه و … نیز انجام می شود که البته فروش و پخش لیوان کاغذی در مشهد در تیراژی به صورت عمده و خرده امکان پذیر می باشد.