قیمت خرید کاسه یکبار مصرف آش

کاسه یکبار مصرف آش خوری برای مراکزی همچون رستوران‌ها و آش فروشی ها بسیار پرکاربرد است و قیمت آن با توجه به سایز و جنس قابل تغییر است.

کاسه یکبار مصرف آش

انواع کاسه یکبار مصرف مخصوص آش

معمولا کاسه های یکبار مصرف مختلفی با سایزهای گوناگون برای آش رشته با سلیقه های متفاوت تولید می شود.

علت تغییر سایز های مختلف از کاسه یکبار مصرف بستگی به مقدار حجم خرید مصرف کننده دارد.
معمولا سایز هایی که برای مصرف تولید می شوند عبارتند از:

  • سایز ۱۰۰۰ و ۱۸۰۰ سی سی برای خانواده
  • سایز ۳۵۰ و ۳۰۰ برای ۲ نفر
  • سایز ۲۰۰ و ۱۵۰ سی سی تک نفره
  • سایز ۴۵۰ سی سی برای سه نفر

با توجه به تعداد نفرات در اندازه های گوناگون تولید می شود.

کاسه یکبار مصرف آش

قیمت کاسه یکبارمصرف آش

همانطور که در قسمت بالا به آن اشاره شد ظروف یکبار مصرف برای آش در اندازه های گوناگون تولید می شود علاوه بر آن این ظروف دارای جنس های متنوع می باشند که هر کدام دارای قیمت های مختلفی نیز هست.

به عنوان مثال کاسه یکبار مصرف گیاهی با توجه به تجزیه پذیر بودن و بی خطر بودن قیمت بالاتری دارد و بعد از آن جنس کاغذی نیز از محبوبیت بالاتری برخوردار است که هر کدام قیمت های متفاوتی دارند.
برای بدست آوردن اطلاعات در مورد قیمت انواع کاسه یکبار مصرف می توانید با مدیریت فروش این وب سایت ارتباط بگیرید و قیمت به روز این محصول را داشته باشید.

کاسه یکبار مصرف آش

خرید بهترین کاسه یکبار مصرف

خرید این مدل از کاسه در بسیاری از مراکز به صورت جزئی و عمده پخش می شود. ولی متاسفانه به علت گران شدن مواد اولیه برای تولید ظروف یکبار مصرف بعضی از شرکت ها محصول خود را بی کیفیت تولید کرده و به راحتی وارد بازار می کنند.

در این بین بسیاری از دلالان سودجو این محصولات را به عنوان یک برند درجه یک عنوان کرده و آن را به مصرف کننده عرضه می کنند. با این وجود خیلی از مراکز در ایران کاملا صادقانه در مورد مزایا و معایب محصول خود اطلاعات کامل را می دهن تا مشتری با چشمان باز اقدام به خرید کند. این وب سایت یکی از مراکزی است که به شما در خرید کاسه یکبار مصرف آش کمک می کند تا بتوانید یک خرید با کیفیت، با قیمتی مناسب داشته باشید.