شخصی با اتو بخار مسافرتی توانست دیگ بخار کارخانه اش را ترمیم کند

اتو بخار مسافرتی به جای آن از بخار برای از بین بردن چین و چروک ها استفاده می کنند و به طور معمول دارای قابلیت اتو بخار و خشک کردن هستند.

اتوهای بخار مخزن آب را مجهز می کنند و دارای عملکرد اسپری برای خروج بخار از صفحه هستند. آنها اغلب از اتوهای خشک تطبیق پذیرتر هستند و دارای گیج قابل تنظیمی هستند که میزان بخار آزاد شده روی پارچه را کنترل می کند.
مهمت اوغلو توصیه می کند که اتو بخار را به جای اتو خشک بخرید، زیرا اتو بخار معمولاً در از بین بردن چین و چروک روی پارچه های دشوار مانند جین یا کتان مؤثرتر است. در واقع، اکثر اتوهای لباس مدرن دارای قابلیت بخار دهی هستند.

او گفت: «زمان کمتری برای عبور از انبوهی از لباس‌های شسته شده با اتو بخار از شما می‌گیرد. با اتوی خشک، همچنان باید لباس‌هایتان را با یک بطری پر از آب یا نشاسته اسپری کنید تا چروک‌های لباس‌تان از بین برود.

اتو

ین اتو بخار مقرون به صرفه با هفت تنظیم حرارتی برای پارچه های مختلف از جمله ابریشم، نایلون، پنبه، پشم و کتان عرضه می شود و می تواند به راحتی بین اتو بخار و خشک کن جابجا شود.

ویژگی های اضافی شامل سیستم ضد چکه و خاموش شدن خودکار ایمنی است. این مدل دارای صفحه آلومینیومی و شیارهایی است که به شما کمک می کند تا در اطراف دکمه ها و یقه ها حرکت کنید.

این بخارشوی هم قابلیت بخار عمودی و هم اتو را دارد و از توان 1700 وات استفاده می کند. دارای یک کنترل دیجیتال دما و پنج تنظیم از پیش تنظیم حرارت پارچه، از جمله پارچه های کتان، پنبه، پشم، ابریشم و پارچه های مصنوعی.

این مدل دارای یک سیم جمع شونده 8 فوتی برای ذخیره سازی آسان است و دارای ویژگی های ایمنی مانند خاموش شدن خودکار و عملکرد ضد چکه است.