سنگ مصنوعی حیاطی که مانع ورود اشعه ایکس به حیاط خانه می شود

قیمت سنگ مصنوعی حیاطی چقدر است؟ هزینه ساخت یک واحد به شدت به اجزای جداگانه پروژه و مشخصات بستگی دارد. به هر حال، اما به طور متوسط، سنگ های دیوار بتنی قیمت کمتری نسبت به نمونه های معدن دارند.

دلایل متعددی برای این امر وجود دارد. یکی از آنها این است که سنگ مصنوعی حیاطی محصول نهایی است و پس از به دست آوردن فرم اولیه خاص نیازی به پالایش بیشتری ندارد.

در حالی که هر قطعه سنگ استخراج شده باید به صورت جداگانه پردازش شود. دلیل دیگر وزن است. معمولاً سنگ استخراج شده نیاز به حمل و نقل طولانی مدت در فواصل طولانی از معدن دارد. و بسیاری از انواع سنگ از خارج به کشور وارد می شود.

سنگ مصنوعی حیاطی را می توان به اشکال مختلف ریخته شود و معماران می توانند هنگام ایجاد پروفیل های سنگی بتنی ذهن خود را کاملاً آزاد کنند.

بر خلاف سنگ طبیعی، پروفیل های دارای اریب و خطوط منحنی فقط تشویق می شوند، زیرا گنجاندن یک طرف صاف اضافی در طراحی بسیار گران تر است.

سنگ

سنگ مصنوعی حیاطی یک مصالح ساختمانی همه کاره است که بسیار شبیه به نظر می‌رسد، معمولاً قوی‌تر، مقاوم‌تر در برابر آب و هوا، رنگ‌های غنی‌تر، استفاده آسان‌تر و هزینه کمتر از سنگ طبیعی است.

کاربرد سنگ مصنوعی حیاطی: سنگ مصنوعی حیاطی عمدتاً به عنوان یک عنصر تزئینی بیرونی استفاده می شود که بسیار شبیه به سنگ آهک طبیعی، مرمر و گرانیت است.

اغلب برای تقلید از سنگ آهک طبیعی استفاده می شود. زمینه های اصلی کاربرد طراحی معماری، دکوراسیون، نصب طاقچه های پنجره، پنجره ها، درها، پایه ها است. استفاده از آن در جزئیات ستون ها، نرده ها کمتر محبوب نیست.

سنگ مصنوعی برای دکوراسیون دیوارهای داخلی نه چندان دور مورد استفاده قرار گرفته است، اما بسیاری قبلاً از مزایای آن قدردانی کرده اند. سبک وزن، نصب آسان، شیک شرکت ما مزیت دیگری را به مزایای این ماده روکش اضافه می کند.

ما گزینه هایی با تسکین اصلی، برجسته و نورپردازی چند رنگی دیدنی ارائه می دهیم. اکنون همه می توانند یک فضای داخلی منحصر به فرد و دنج ایجاد کنند!