زغال بلوط کبابی در اسکله بندرانزلی به فروش می رسد

تولید زغال بلوط کبابی در دنیای مدرن مورد توجه زیادی قرار گرفته است. کارخانه های تولید دائماً مدرن و بهبود می یابند که این امر امکان دستیابی به محصول نهایی با کیفیت بالاتر را نیز فراهم می کند.

اگر فناوری تولید زغال چوب مطابق با تمام قوانین توسعه یابد، می توان آن را دوستدار محیط زیست و انرژی کارآمد دانست. زادگاه تولید زغال چوب در مقیاس صنعتی در کشور ما اورال است. در قاره آفریقا، بسیاری از مردم هنوز از این زغال سنگ برای پخت و پز استفاده می کنند. طبق روش خاصی تهیه می شود.

امروزه از دو نوع زغال‌سوز استفاده می‌شود: پیت و کپه. در صورتی که نیاز به زغال سنگ یکبار مصرف باشد استفاده می شود. هیچ یک از این روش ها نیاز به هزینه اضافی ندارند.

در دست داشتن هیزم، آب و چمن ضروری است. بهترین مواد اولیه برای سوزاندن زغال چوب چوب های سخت هستند. آنها با کیفیت ترین محصول را تولید می کنند.

زغال

اخیراً از ضایعات آسفن و مخروطیان به طور فزاینده ای استفاده می شود. در این مورد، برای به دست آوردن زغال سنگ با کیفیت بالا، باید به یک تکنولوژی تولید خاص پایبند بود.

بازده محصول نهایی به نوع چوبی که استفاده می کنید بستگی دارد. در مقیاس تولید صنعتی، خروجی زغال سنگ اغلب بسیار کمتر از برنامه ریزی اولیه است. شایع ترین دلیل، ورود اکسیژن به کوره و در نتیجه فرسودگی کامل مواد اولیه است.

سه نوع زغال چوب شناخته شده است:

  • سیاه: از چوب های نرم ساخته شده است (می تواند باشد: آسپن، بید، نمدار، توسکا و صنوبر)؛
  • سفید: از چوب های سخت که بلوط، توس، ممرز، اقاقیا، خاکستر و غیره هستند به دست می آید.
  • قرمز: فقط از درختان مخروطی برای تولید آن استفاده می شود. زغال چوب توسط زغال چوب نرم به دست می آید، رژیم دما باید کم باشد.

مزایای این محصول بسیار زیاد است. استفاده از آن را حتی می توان جهانی نامید. این سوخت جایگزین سازگار با محیط زیست و استفاده ایمن است.