دوخت لباس نظامی در جنگ جهانی دوم با لباس عروسی ملکه

وصله‌های نظامی در دوخت لباس نظامی که معمولاً به آن نشان یا نشان نیز گفته می‌شود، یک سنت قدیمی در لباس‌های خدماتی است. از دوران روم و تا به امروز، آنها یک بازنمایی نمادین معنادار هستند.

نه تنها در ایالات متحده، بلکه این وصله ها توسط پرسنل نظامی در سراسر جهان برای برقراری ارتباط در رتبه، ارتش یا بخش استفاده می شود. مهمتر از همه، آنها روحیه رزمی، غرور و میهن پرستی ارتش را به نمایش می گذارند.

جدای از وصله استاندارد در سمت چپ یونیفرم، وصله های ویژه ای وجود دارد که به سربازان، به ویژه رهبران نظامی، برای گرامیداشت دستاوردهای مهم اعطا می شود.

اگر می خواهید پچ نظامی بپوشید، یادگیری نحوه دوخت وصله روی لباس نظامی بسیار مهم است. برای دوخت وصله های نظامی سه روش وجود دارد که به شرح زیر است.

دوخت با ماشین: لباس فرم خود را بچینید و اتو کنید، پچ خود را بردارید و آن را روی لباس قرار دهید، پچ را با چسب یا پین به طور موقت محکم کنید.

لباس
چرخ خیاطی را تنظیم کنید و برای دوخت آماده شوید، دستگاه را نخ بکشید و با سرعت کم شروع به دوخت کنید، پچ را ببندید و نخ های شل را جدا کنید.
دوخت با دست: لباس فرم خود را بچینید و اتو کنید، پچ را روی لباس قرار دهید، نخ را آماده کرده و در صورت تمایل آن را به صورت یک تکه برش دهید.
نخ را از سوراخ سوزن عبور دهید و آن را با یک گره محکم کنید، دوخت را از داخل لباس شروع کنید و به سمت بیرون بروید، دوخت را به صورت دوخت مستقیم از دور تا دور ادامه دهید.

اولین روش برای دوخت وصله روی لباس‌ها به چرخ خیاطی و نخ‌ها متکی است. دومی باید به همان رنگ یا نزدیک‌ترین رنگ ممکن به پچ شما باشد. از طرف دیگر، موضوع می تواند روشن باشد.

علاوه بر این، باید یک اتو و یک رول نوار اتو یا چند سنجاق لباس تهیه کنید. هنگامی که همه این مواد را دارید، می توانید مستقیماً به خیاطی بپرید!

آنچه شما باید انجام دهید: یونیفرم خود را بچینید و اتو کنید تا هرگونه چین و چروک از بین برود، ابتدا با پهن کردن یونیفرم و اتو کردن آن شروع کنید تا هر گونه چین و چروک را صاف کنید. این یک مرحله مهم است زیرا اگر روی چین و چروک ها بدوزید، چشم زخم زیبایی دائمی خواهید داشت.

پچ خود را بردارید و آن را روی لباس در موقعیت مناسب قرار دهید و بعد، پچ خود را بردارید و آن را روی لباس قرار دهید. قبل از رفتن به مرحله بعدی مطمئن شوید که دقیقاً در همان نقطه ای است که می خواهید.