دختری با پالتو زنانه ترک مادرش روبالشتی زیبایی دوخت

اگر می خواهید پالتو زنانه ترک ارزان، پوشیدنی و مد روز بخرید، دراپ گزینه خوبی است. بسیار متنوع است، لایه بندی بافت آن را در بادهای سرد زمستانی ضد باد می کند.

به خوبی می پوشد و ظاهر خود را برای مدت طولانی حفظ می کند، پژمرده نمی شود و ریزش نمی کند. معمولاً از ترکیب الیاف مصنوعی با پشم طبیعی برای ساخت پالتو پرده استفاده می شود.

روگوژکامحبوب ترین ظاهر نیست، اما بسیار غیر معمول به نظر می رسد. چنین پالتوی برای زمستان خوب خواهد بود، در پاییز گرم خواهد بود.

نکته منفی این است که این پارچه ظاهری خشن دارد، اگرچه اگر پالتو مارک و با کیفیت باشد، ظاهر خوبی دارد و پوشیدن آن راحت است.

اکنون ویژگی های انواع مانتوهای زنانه متناسب با مورفولوژی شما را نشان می دهم. به این ترتیب عناصری را که باید روی یک پالتو رعایت کنید تا آن را به خوبی انتخاب کنید، درک خواهید کرد.

پالتو

این لیست به خودی خود یک هدف نیست، آن را به عنوان یک کمک در نظر بگیرید، اما خود را در معرض احتمال امتحان انواع دیگرپالتو ها قرار ندهید.

فقط به این دلیل که نوع پالتو برای تیپ اندام شما ذکر نشده است، به این معنی نیست که استثنایی وجود ندارد. اگر واقعاً مدلی را دوست دارید، آن را امتحان کنید و ببینید آیا واقعاً شما را متملق می کند یا نه.

یک پالتو صاف بدون شانه یا کمی شانه. ترجیحا مدلی را انتخاب کنید که جیب های بزرگ یا جیب های فلپ در باسن دارد. این کار ناحیه لگن را کمی برجسته می کند و هارمونی زیبایی در کل سیلوئت شما ایجاد می کند.

انواع مانتو زنانه و تیپ اندام آنها: مانند هر لباس دیگری، انتخاب یک پالتو قبل از هر چیز با یک مورفولوژی خاص مرتبط است. هر چه دوست دارید، به خاطر داشته باشید که همه ما مثل هم نیستیم، هر کدام از ما دارایی های متفاوتی داریم و باید بدانیم چگونه آنها را برجسته کنیم.

همچنین خواهید دید که از پوشیدن پالتوی که ظاهر شما را بهتر می کند، لذت بیشتری خواهید برد، حتی اگر از قبل آن را دوست نداشته باشید.

مخصوصاً برای مورفولوژی های A شکل، بهتر است به مدل های شانه دار، منحنی یا کمربند روی آورید. اگر بدون قالب زدن به زیر باسن بیفتد که حتی بهتر است!

در مقابل، مورفولوژی H با پوشیدن یک پالتو مستقیم بزرگتر می شود. انتخاب پالتو زنانه با مورفولوژی V شکل نیاز به تحقیقات بیشتری دارد، زیرا در حالت ایده آل بدون ساپورت صاف خواهد بود. در نهایت، انواع مختلف پالتو برای زنانی که اندازه را مشخص می کنند، برای مورفولوژی های X شکل عالی هستند.