جدیدترین روشهای چاپ روی لیوان یکبار مصرف و مصارف آن

زمانی که صحبت از مجالس می شود وجود لوازم یک بار مصرف در انها عرف شده است مثلا استفاده از لیوان یکبار مصرف در طرحها و اندازه های مختلف مثلا شفاف و بزرگ بودن ان جدید و زیبا بودن خواص، کاربرد و مصارف قیمت خرید و غیره است و باید در خرید لیوانها و دیگر محصلات یک بار مصرف دقت نمود و انتخاب درست را کرد.

متاسفانه امروزه به دلایل گوناگون بسیار سایز یا اندازه لیوانهای یک بار مصرف کوچک شده است و یا کیفیت ان بسیار بد و ضعیف شده است.

لیوان کاغذی عمده را باید در جاهای مناسب استفاده نمود یعنی مثلا برای پخش چای ایرانی یا نوشیدنیهای گرم و یا داغ نباید از لیوانهای پلاستیکی استفاده کرد، زیرا سرطان زا بوده و اسیب به اعضای بدن وارد میکند.

باید در این مواد از لیوانهای کاغذی یکبار مصرف استفاده نمود چرا که هم این گونه لیوانها در طرحهای زیبایی بسته بندی شده و کیفیت بسیار بالایی دارد و ممکن است ساده باشد یا رنگی یا شفافو یا طرحدار که هر کدام نیز خصوصیات و جلب توجه خودشان را نسبت به طرحشان دارند.

جدید ترین نمونه های این محصول را در آراد برندینگ مشاهده نمایید.

مصارف لیوان یکبار مصرف

لیوانهای یکبار مصرف اغلب در دونوع تقسیم می شوند پلاستیکی و کاغذی، حال اکنون به مصارف لیوان یکبار مصرف از نوع شفاف می پردازیم.

لیوانهای یک بار مصرف و ظروف یکبار مصرف اغلب قسمتهای مهم این لیوانها از فومی به اسم پلی استایرن درست شده است این ماده از نفت سبک به صورت پلاستیک ساخته شده است و ظاهر ان بسیار نزدیک به اسفنج می باشد و عایق بوده یعنی اگر نوشیدنیهای داغ داخلش باشد بسیار داغ نگه می دارد و اگر کسی ان را با نوشیدنی داغ دست بگیرد دستش نخواهد سوخت و این نکته قابل توجهی است.

لیوانهایی وجود دارد تحت عنوان لیوان یک بار مصرف کاغذی که این لیوانها داخلش که نوشیدنی ریخته می شود  توسط پلی اتیلن ساخته شده است و از خروج مایعات داخل لیوان مانع می شود.

این گونه از لیوانها عایق بودن لیوانهای فومی را ندارند و زودتر از لیوانهای فومی مایع داغ داخلش خنک می شود.

چاپ روی لیوان یکبار مصرف

یکی از شیک ترین و پرکاربردترین و در عین واحد زیباترین انواع روشهای تبلیغاتی چاپ روی لیوان یکبار مصرف می باشد که از آن می توان در همایشها، مجالس ترحیم و عروسی، شرکتها و ارگانها و غیره استفاده نمود.

امروزه تولید کنندگان این ظروف را با طرحها و رنگهای گوناگونی تولید کرده اند که حتی برای چیدمان لیوان یکبار مصرف روی میز می توان از رنگها و طرحهایی که با ظروف اصلی ما ست می شوند، استفاده نمود.

ما سالها در زمینه انواع ظروف یکبار مصرف به ویژه لیوانهای یکبار مصرف پلاستیکی، لیوانهای یکبار مصرف چاپی و غیره مشغول به فعالیت هستیم و تا کنون محصولات خود را به صورت حضوری به فروشمی رساندیم و اکنون با طراحی این وب سایت کار خود را گسترش داده و به صورت اینترنتی نیز به تمامی نقاط ایران فروش داریم.