ترشی ها به هضم غذا کمک می کنند

خیارشورهای تخمیری یا خیار شور به مدت چند هفته تحت یک فرآیند پخت قرار می گیرند که طی آن باکتری های تخمیری اسیدهای لازم برای فرآیند نگهداری را تولید می کنند.

این باکتری ها همچنین ترکیبات طعم دهنده ای تولید می کنند تن ماهی چند دقیقه باید بجوشدکه با خیارشورهای تخمیر شده مرتبط است. تخمیر اولیه ممکن است با افزودن اسید برای تولید محصولاتی مانند نیمه شوید یا غوره شیرین دنبال شود.

ترشی های تخمیر شده به اسیدیته کافی برای جلوگیری از رشد کلستریدیوم بوتولینوم (باکتری که باعث بوتولیسم می شود) و تولید احتمالی سم نیاز دارند. برای توضیح دقیق تر، به بخش اسیدیته مواد غذایی و روش های فرآوری سری اصول کنسروسازی ما مراجعه کنید.

نکات ایمنی زیر هنگام تهیه محصولات ترشی تخمیر شده ضروری است:

نسبت نمک، محصول یا آب را در دستور غذای خود تغییر ندهید.
نمک یک عنصر حیاتی برای محصولات تخمیر شده است. موتور هوندا 250 این به جلوگیری از رشد باکتری های نامطلوب کمک می کند، بنابراین باکتری های مطلوب می توانند اسید لاکتیک مورد نیاز برای نگهداری را تولید کنند.

فقط از روش هایی با نسبت های آزمایش شده از مواد تشکیل دهنده استفاده کنید که توسط وزارت کشاورزی ایالات متحده آمریکا، مینه سوتا یا سایر منابع برنامه افزودنی ایالتی، سازندگان تجهیزات کنسرو خانگی یا سایر منابع معتبر توصیه شده است.
با اندازه گیری دقیق و اختلاط کامل مواد از سطح یکنواخت و کافی اسید کاور مبل در سراسر محصول اطمینان حاصل کنید.از دما، زمان و وزن توصیه شده در طول تخمیر پیروی کنید.
حفظ دمای صحیح در طول تخمیر برای تولید اسید و ترکیبات طعم دهنده مورد نیاز حیاتی است.

برای کیفیت مطلوب، خیار را ظرف 24 ساعت پس از چیدن تخمیر کنید. طرز تهیه ترشی مخلوط فوری اگر این امکان پذیر نیست، محصول را در یخچال قرار دهید یا در جایی پخش کنید که تهویه خوبی داشته باشد و خنک بماند.

  • منابع:
    1. How to make fermented pickles
  • تبلیغات: 
    1. کاربرد و مزایای پمپ آب مکانیکی
    2. کاربرد و کیفیت کیف دافل چرم
    3. خطر ابتلا به بیماری قلبی با مصرف روزانه پسته
    4. کلوچه ایی که باعث دفع سنگ کلیه شد