با خوردن شکلات مجلسی باراکا عادت ناخن جویدن را ترک کنید

یک غذای پخته شده با استفاده از شکلات مجلسی باراکا اغلب با ابتدایی ترین فرآیند شکلات شروع می شود. اما به همان اندازه که ساده به نظر می رسد، هنگام آب کردن شکلات باید موارد زیادی را در نظر گرفت.

چه کسی یک شکلات دانه دار و درشت می خواهد؟! هیچکس! شکلات ذوب شده برای یک شیرینی‌پز منظره زیبایی نیست، مطمئناً! هنگام آب کردن شکلات یک چیز را در نظر داشته باشید: آب و گرما بزرگترین دشمنان شکلات هستند!

آب کردن شکلات را می توان در حمام آب داغ یا در مایکروویو انجام داد، اما در هر دو مورد یک قطره آب یا حرارت زیاد می تواند شکلات شما را خراب کند.

بنابراین هنگام آب کردن شکلات مطمئن شوید کاسه ای که در آن قرار داده اید تمیز و کاملا خشک است سپس آن را به تدریج ذوب کنید تا یکدست و کرم رنگ شود. حرارت زیاد می تواند شکلات را بسوزاند، بنابراین این فرآیند باید به آرامی روی حرارت ملایم انجام شود.

شکلات

برای ذوب شدن شکلات در حمام آب داغ، یک قابلمه را روی شعله متوسط قرار دهید و 1 فنجان آب در آن بریزید. آن را به جوش بیاورید. در این فاصله، شکلات خود را خرد کرده و در یک کاسه تمیز و خشک ضد حرارت قرار دهید.

کاسه را روی آب در حال جوش قرار دهید و مطمئن شوید که کف کاسه با آب داغ تماس نداشته باشد. حرارت زیر قابلمه را کم یا حتی خاموش کنید.

با استفاده از یک قاشق خشک یا کفگیر، شروع به هم زدن در کاسه کنید تا شکلات ذوب و یکدست شود. بلافاصله پس از ذوب شدن شکلات ظرف را از روی بخار خارج کرده و در صورت نیاز از آن استفاده کنید.

برای ذوب شکلات در مایکروویو، شکلات را در یک کاسه ضد حرارت قرار دهید. کاسه را هر بار 20 ثانیه در مایکروویو قرار دهید و بعد از هر بار با قاشق خشک خوب مخلوط کنید. این فرآیند ممکن است حدود 1-2 دقیقه طول بکشد، بسته به مقدار شکلاتی که در یک زمان ذوب می کنید.

دو نوع اصلی پودر کاکائو وجود دارد: پودر کاکائو هلندی و طبیعی. توصیه می کنم از هلندی فرآوری شده استفاده کنید زیرا اسیدیته آن خنثی شده است و محصولات پخته شده تیره تر با طعمی قوی و در عین حال متعادل به دست می آید.

پودر کاکائو طبیعی رنگ ملایم‌تری دارد، اما عطر شدیدتری دارد. در نهایت هر دوی آنها برای یک کیک مناسب هستند، بنابراین این یک بار دیگر یک موضوع ترجیح شخصی است.