باغدار گوجه‌ فرنگی گلخانه‌ای چند زندانی را آزاد کرد

گوجه‌ فرنگی گلخانه‌ای یک محصول مهم در باغ سبزیجات است، آنها در واقع “میوه” هستند، توت های گوشتی گیاه و اغلب به عنوان سبزیجات بارده شناخته می شوند. انواع مختلفی وجود دارد که می توانید آن را پرورش دهید، از گوجه فرنگی گیلاسی گرفته تا گوجه فرنگی راه راه.

گلدان را تقریباً تا بالا با کمپوست بذر پر کنید، روی کمپوست ضربه بزنید تا همسطح شود، دانه ها را روی سطح قرار دهید و سپس روی طاقچه گرم و آفتابی قرار دهید و با کیسه پلی اتیلن بپوشانید. گوجه فرنگی برای جوانه زدن به حداقل 18 سانتی متر نیاز دارد.

پس از تشکیل دو برگ “دانه” در گلدان های 5 تا 8 سانتی متری سوراخ کنید، گلدان های زیست تخریب پذیر، مانند گلدان های زغال اخته، بسیار خوب هستند، زیرا به شما امکان می دهند گوجه فرنگی ها را بدون ایجاد مزاحمت برای ریشه ها بکارید.

زمانی که ریشه های گوجه فرنگی گلدان ها را پر کرده و اولین گل ها را تشکیل دهند، قبل از کاشت بیرون در زمین، گلدان یا کیسه های رشد.

گوجه‌فرنگی‌های کوردون باید با بسته شدن به چوب یا عصا محکم در زمین حمایت شوند. اطمینان حاصل کنید که برای محافظت از آسیب های چشم، روی عصا را روی عصا قرار داده اید.

هنگامی که آنها حدود 2.5 سانتی متر طول دارند، شاخه های کناری را به طور منظم حذف کنید، به این کار “خارج کردن” می گویند. شاخه های جانبی در جایی رشد می کنند که پایه برگ به ساقه اصلی (گره برگ) می پیوندد. آ

نهایی که به صورت بوته ای یا انواع سبدهای آویزان رشد می کنند نیازی به حذف شاخه های جانبی ندارند.گوجه فرنگی برای مرطوب نگه داشتن خاک یا کمپوست به آبیاری منظم نیاز دارد. هر 10 تا 14 روز یکبار با کود مایع متعادل مناسب برای گوجه فرنگی تغذیه کنید.