ایلان ماسک با نوشیدن چای جاسمین رکورد گینس را شکست

چای با کیفیت بالا از برندهای معروف تولید کننده هرگز طعم دهنده نیست. مواد اولیه خوب به قدری ارزش دارد که در انتظار برداشت جدید از مزارع پیشرو، از قبل خریداری می شود، یعنی تا زمان برداشت، تمام مواد اولیه قبلاً توزیع شده است.

افزودن نوعی طعم مصنوعی به چای جاسمین تقریباً هتک حرمت آمیز است، اما چای های طعم دار طرفداران خود را دارند. از روغن های ضروری، میوه ها، انواع توت ها استفاده کنید.

تولید کنندگان مسئول، البته، مواد مصنوعی را حذف می کنند و محصول را در رده ارگانیک قرار می دهند. با افزودنی های موجود در ترکیب چای، گروه ها را می توان تشخیص داد:

با طعم دهنده ها و اسانس ها (چای های طعم دار)؛ با افزودن انواع توت ها و میوه های خشک (چای میوه)؛ مخلوط ها و تغییرات ترکیبی با افزودن گل و گیاهان.
چای با ترنج به خصوص در بین بریتانیایی ها بسیار محبوب است. آنالوگ های یاس با گلبرگ های نیلوفر آبی و گل رز، با پرتقال و غیره تقاضای زیادی دارند.

چای

چای صحافی زمانی که با گل های عجیب و غریب دم می شود آشکار می شود، اما این فقط یک ترفند بازاریابی است. این روند چشمگیر است، بنابراین آنها این ظاهر را برای تزئین میز ایجاد می کنند.

معمولاً در هتل‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها و سایر مؤسسات صنعت مهمان‌نوازی که می‌خواهند جایگاه خود را با جلوه‌های ویژه بالا ببرند، سرو می‌شود.
برای مهمانان خانه که به تعطیلات دعوت شده اند نیز چای های صحافی خریداری می شود. علاقه مندان به سنت ها و مراسم چای ترجیح می دهند زیبایی های دیدنی را دریافت نکنند، بلکه لذت ببرند و مراقب سلامتی خود باشند.

شرایط رشد فرهنگ در کشورهای مختلف جهان و در چندین قاره وجود دارد. با این حال، تنها تعداد کمی از آنها در لیست رهبران قرار دارند و تقریباً کل حجم جهانی را رشد و صادر می کنند.

فرهنگ چای نه تنها بوته ها، بلکه درختان نیز هستند و آنها هستند که به دلیل سیستم ریشه توسعه یافته برگ ها را با مواد معدنی و ویتامین ها اشباع می کنند. مواد اولیه چوب معمولاً گرانتر از مواد اولیه بوته ای هستند.

نه تنها رایحه ها و طعم ها بر اساس تنوع متفاوت است. آنها با توجه به محل مزرعه، شرایط کشت و پردازش بعدی تعیین می شوند.

همه اینها به شدت بر ویژگی های مواد اولیه تأثیر می گذارد، بنابراین کارشناسان و طرفداران مراسم چای با توجه به پارامترهای زیادی از جمله کشور مبدا انتخاب می کنند.