انواع محصولات سرکه طبیعی در تمدن های سراسر جهان یافت می شود

انواع محصولات سرکه طبیعی در تمدن های سراسر جهان یافت می شود.

بررسی تحقیقات روی این محصولات تخمیری گزارش های متعددی از فواید سرکه سیب انگبین سلامتی ناشی از مصرف اجزای سرکه را نشان می دهد.

اثرات درمانی سرکه ناشی از مصرف ترکیبات زیست فعال ذاتی شامل اسید استیک، اسید گالیک، کاتچین، اپیکاتچین، اسید کلروژنیک، کافئیک اسید، اسید p-کوماریک و اسید فرولیک باعث ایجاد آنتی اکسیدان، ضد دیابت، ضد میکروبی، ضد تومور، ضد چاقی و … پاسخ های کاهش دهنده کلسترول هدف این مقاله بررسی تاریخچه سرکه، تولید، انواع، باکتری های اسید استیک و خواص عملکردی سرکه است.

مقدمه
اولین استفاده شناخته شده از سرکه به بیش از 10000 سال پیش برمی گردد (تان 2005؛ جانستون و گااس 2006). سرکه طعم دار حدود 5000 سال است که به عنوان یک محصول تجاری تولید و به فروش می رسد.

بابلی ها تا قرن ششم سرکه هایی با طعم میوه، عسل و مالت تولید و می فروختند. سرکه سفید طبیعی منابع موجود در عهد عتیق و بقراط نشان می دهد که سرکه برای درمان زخم ها مورد استفاده دارویی بوده است.

سونگ تسه، که به توسعه رشته پزشکی قانونی سرکه سیب کاشان در قرن دهم در چین نسبت داده می شود.

از گوگرد و سرکه به عنوان عوامل شستشوی دست برای جلوگیری از عفونت استفاده کرد (چان و دیگران 1993؛ تان 2005). پزشکان اولیه ایالات متحده از سرکه برای درمان بسیاری از بیماری‌ها از جمله پیچک سمی، کروپ، درد معده، تب بالا، و ادم یا آب‌ریزش که در قرن هجدهم شناخته می‌شد، استفاده می‌کردند (Tan 2005).

در سال 1778، دوراند سرکه را برای ایجاد اسید استیک یخبندان غلیظ کرد و در سال 1814، برزلیوس تجزیه و تحلیل اسید استیک را انجام داد.

در سال 1823، شوتزنباخ روشی را برای تولید سرکه ابداع کرد که به عنوان فرآیند مولد شناخته می شود.

که اجازه می دهد سرکه در 3 تا 7 روز ساخته شود. در سال 1955، هروماتکا روشی را برای ساخت سرکه به نام استیفیکاسیون غوطه ور ابداع کرد که از هوادهی و هم زدن برای تولید سریع سرکه استفاده می کرد (Tan 2005).

سرکه سنتی از مواد خام حاوی شکر یا نشاسته در یک تخمیر 2 مرحله ای سرکه سیب برای تولید اتانول اولیه و متعاقباً تولید اسید استیک تولید می شود.

سرکه سنتی معمولاً از یک تخمیر طولانی (تا یک ماه) حاصل می شود و از سرکه طبیعی به عنوان فرهنگ آغازین استفاده می کند. سرکه صنعتی معمولاً در حدود 1 روز قابل تولید است.

سرکه سنتی از آب میوه هایی مانند انگور، سیب، آلو، نارگیل و گوجه فرنگی، برنج و سیب زمینی تولید می شود. باکتری اسید استیک (AAB) در همه جای محیط وجود دارد. آنها ممکن است.

در مواد غذایی حاوی شکر یا در محصولات تخمیر شده حاوی الکل تکثیر شوند.

گونه‌های مختلف AAB از انواع سرکه‌ها از جمله شراب سفید، شراب قرمز، الکل، سیر، بالزامیک سنتی، برنج و سرکه‌های صنعتی جدا شده‌اند که با کشت غوطه‌ور شده با هوادهی تولید می‌شوند.

  • منابع:
    1. Functional Properties of Vinegar
  • تبلیغات: 
    1. چگونه با یک سنجاب در خانه زندگی کنیم؟!
    2. تشک خوابی که شما را به آینده می برد!
    3. با استفاده از ماکارونی درختانی پربارتر داشته باشید
    4. اربرد دوربین مدار بسته در اسلحه سازی