استفاده از گوجه فرنگی در زنجان برای ضد آب کردن پشت بام خانه ها

گوجه فرنگی در زنجان به نام گوجه‌فرنگی آلویی شناخته می‌شوند، ممکن است با برچسب گوجه‌فرنگی روما نیز ببینید.

از نظر شیرینی و همچنین اسیدیته، رطوبت و محتوای آب کمتری نسبت به سایر گوجه‌ها دارند، بنابراین وقتی کنسرو شده، روی کباب ریخته می‌شوند یا در سوپ گوجه فرنگی تازه استفاده می‌شوند، خوب عمل می‌کنند.

این گوجه فرنگی ها همچنین ستاره بهترین سس مارینارا هستند (شما به 12 پوند از این بچه ها نیاز دارید!). ببینید چه زمانی باید از مارینارا در مقابل سس گوجه فرنگی استفاده کنید.

لازم نیست روی سس ها توقف کنید. گوجه فرنگی آلو نیز اولین انتخاب آشپزخانه آزمایشی ما برای تهیه بروشتا خانگی است.گوجه فرنگی سن مارزانو از انواع گوجه فرنگی آلو است.

آنها طعم شیرینی دارند و اسید کمی دارند که باعث می شود کاندیدای عالی برای سس پاستا باشند. قیمت آنها کمی بیشتر از سایر انواع گوجه فرنگی است، اما اگر یک سس اسپاگتی خانگی عالی مانند Nonna درست می کردید، ارزش آن را دارند.

گوجه

گوجه فرنگی انگوری با اندازه کوچک، پوست نازک و طعم شیرین خود شبیه به همزادهای گیلاسی خود است. هر زمان که دستور پخت گوجه‌فرنگی گیلاسی را مشاهده کردید، به‌جای آن از این واریته استفاده کنید.

گوجه‌فرنگی‌ها میان‌وعده‌های خوشمزه درست می‌کنند، یا از آن‌ها در سالادها و پیش‌غذاهایی مانند این سیخ‌های کاپرز استفاده می‌کنند هم‌چنین آن‌ها فوق‌العاده آسان هستند و همیشه جذاب هستند!

ممکن است گیاهان تیره گوجه فرنگی را در مرکز باغ محلی خود دیده باشید. این گوجه‌فرنگی‌های تقریباً مشکی و بنفش یک نوع ارثی خاص هستند که در چند سال گذشته محبوبیت پیدا کرده‌اند.

چروکی بنفش یکی از گونه‌های محبوب‌تر است و میوه‌های بزرگ و تیره تولید می‌کند، اگرچه می‌توانید گوجه‌فرنگی‌های بنفش به اندازه گیلاس مانند گیلاس سیاه و مروارید سیاه را نیز پیدا کنید.

این گوجه فرنگی ها بهتر است به صورت خام مصرف شوند، بنابراین چند عدد را برای BLT برش دهید یا آنها را در سالاد امتحان کنید.گوجه فرنگی گلابی، بسیار شبیه گوجه فرنگی گیلاسی و انگور، ریز و شیرین است.

این گونه دارای پوست نازکی است که آن را برای سالاد و میان وعده عالی می کند. در حالی که این گوجه‌ها معمولاً با پوست قرمز دیده می‌شوند، گوجه‌فرنگی گلابی زرد و نارنجی را نیز در بازار کشاورزان محلی یا خواربارفروشی‌تان پیدا خواهید کرد.