استفاده از کالای خواب پرنیان دونفره در سفینه های فضایی برای خواب راحت

روتختی یا روتختی چیزی است که روی ملحفه‌ها قرار می‌گیرد. همانطور که از نامش پیداست پوششی برای تخت و فرد دراز کشیده است.

به طور معمول، کالای خواب پرنیان دونفره از پشم یا مواد گرم دیگر ساخته نمی شود و می تواند در طول سال استفاده شود.

پهن کردن تخت می‌تواند رنگ یا چاپی خنثی داشته باشد، اما باید با زیبایی کلی اتاق، به‌ویژه روتختی هماهنگ باشد.

در اکثر سرویس‌های تخت از پیش طراحی شده، می‌بینید که روتختی همان رنگ‌ها و طرح‌های ملحفه‌ی تخت را دارد، با این حال، اگر طرفدار آن هستید، می‌توانید خلاقیت خود را به جریان بیندازید.

دو نوع روتختی وجود دارد: نصب شده و تخت. ملحفه تخت مخصوصاً برای تشک های ضخیم تر مهم است زیرا کش اطراف آن باعث می شود که ملحفه را راحت تر ثابت کنید. یک ملحفه تخت چنین کشسانی در اطراف خود ندارد و بنابراین به راحتی دور تشک نمی پیچد.

کالا

بالش و کوسن: اگر می‌خواهید اوقاتی خوب، آرام و آرام داشته باشید، اینها ضروری هستند. بالش ها به بالش خواب و بالش پرتاب تقسیم می شوند.

بالش های پرتابی رول های گردن شما یا هر نوع بالشی هستند که اساساً برای خواب استفاده نمی شوند بلکه فقط برای اهداف زیبایی شناختی استفاده می شوند.

تسلی دهنده: روکش یک روکش تخت ضخیم‌تر و روکش دار است که دارای یک پرکننده پلی استر (معمولاً استفاده می‌شود) برای محافظت در برابر هوای سردتر است.

شکل دیگری از تسلی‌دهنده، تهویه‌ای است که اندازه‌گیری آن در هر اونس است، یا معمولاً به عنوان پرهای پایینی که از غازها و اردک‌ها می‌آیند، شناخته می‌شود.

یک کالسکه سبک وزن است و در گرمایش کارآمدتر است، با این حال، خطری برای سلامتی به خصوص برای افراد مبتلا به آسم یا سایر مشکلات تنفسی است. هنگام خرید پلی استر، همیشه پرکننده را بررسی کنید.

لحافاین یک فرم بسیار ضخیم تر از راحتی است و با پلی استر یا پر پر شده است. روتختی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا به شما امکان می دهد خودتان در مورد پر کردن تصمیم بگیرید.

اگر در مناطق نیمه گرمسیری زندگی می‌کنید، می‌توانید در ماه‌های زمستان پرکننده پلی استر اضافه کنید، در حالی که برای ماه‌های گرم‌تر از روکش تخت استفاده کنید.