استفاده از کارتریج کانن 5540 در خاک عراق موجب انفجار در بغداد شد

جوهر موجود در کارتریج کانن 5540 در حال مخلوط شدن است یا اولین مراحل چاپ سبک تر از بقیه است. (تمیز کردن ایستگاه تعمیر و نگهداری) جوهر موجود در کارتریج رنگی در حال مخلوط شدن است یا اولین مراحل چاپ سبک تر از بقیه است.

کارتریج جوهر بخشی از یک چاپگر جوهر افشان است که حاوی جوهری است که برای چاپ روی کاغذ استفاده می شود. هر کارتریج حاوی یک یا چند مخزن جوهر است. برخی از تولیدکنندگان کارتریج را با تماس های الکترونیکی و تراشه ای که با چاپگر ارتباط برقرار می کند، می سازند.

طراحی این کارتریج ها ضروری است و خود مدل شامل اجزای مختلفی است. کارتریج های پرینتر در شرکت ها از جهات مختلفی متفاوت است.

کارتریج

یکی از این روش‌ها شامل نوع جوهری است که استفاده می‌کنند جوهر چاپگر (ضد آب و نور سریع) یا جوهر رنگی (محلول در آب). ساختار خود کارتریج نیز از مدلی به مدل دیگر متفاوت است.

معمولاً کارتریج‌های جوهر چاپگر از دو جزء اصلی ساخته می‌شوند آنها خود کارتریج می‌شوند که به عنوان یک ذخیره‌سازی محفظه برای جوهر عمل می‌کند و هد چاپی که جوهر را روی کاغذ منتقل می‌کند و به یک سند اجازه چاپ می‌دهد.

جالب است بدانید که کارتریج و هد چاپگر را می توان به صورت دو جزء مجزا خریداری کرد، البته اگر به صورت جداگانه طراحی شده باشند.

تمیز کردن ایستگاه تعمیر و نگهداری از مخلوط شدن کارتریج جوهر رنگی یا سبک تر شدن چند پاس اول چاپ نسبت به بقیه برچسب جلوگیری می کند. مخلوط کردن رنگ‌ها تقریباً هرگز عیب کارتریج نیستند. آنها توسط عوامل خارجی دیگر ایجاد می شوند.

با روش های ساده زیر می توان از آنها جلوگیری کرد: کارتریج ها را دوباره نچسبانید. اختلاط رنگ های جوهر گاهی به دلیل چسباندن مجدد کارتریج های جوهر است. این عیب کارخانه نیست.

چسب زدن کارتریج ها آنها را تازه نگه نمی دارد یا از خشک شدن آنها جلوگیری نمی کند. در واقع، جوهر اجازه می دهد تا از یک محفظه به محفظه دیگر توسط عمل مویرگی حرکت کند در نتیجه باعث ایجاد رنگ های مخلوط می شود. بارزترین نتیجه این امر سبز شدن زرد است.