استفاده از پودر دارچین برای سرماخوردگی کودکان یک روزه بسیار موثر است

در بسیاری از فرهنگ ها، پودر دارچین را هنگام دم کردن به پودر حنا اضافه می کنند. رنگ را عمیق تر و روشن تر می کند، رنگی طلایی و رایحه ای شیک به مو می بخشد.

پودر دارچین حتی فرها را روشن می کند. این روش فقط روی موهای بلوند نرم کار می کند و به شما امکان می دهد سایه را با چندین تن تغییر دهید.

پودر دارچین برای سرماخوردگی و برای تغذیه پیازهای مو عالی است. ریشه مو تقویت می شود، موها سریعتر رشد می کنند. برای انجام این کار، پودر دارچین را با عسل یا خامه ترش، زرده تخم مرغ یا کفیر و حتی آبجو مخلوط می کنند. هنگام انتخاب مواد تشکیل دهنده ماسک مو، باید روی نوع پوست سر تمرکز کنید.

پودر دارچین در ماسک های صورت و بدن و کرم های مغذی پوست: ماسک پودر دارچین پوست را صاف، نرم، لطیف و لطیف می کند. چین و چروک های کوچک با استفاده مداوم از بین می روند و التهاب برطرف می شود.

پودر

این مخلوط باید کاملا مخلوط شود، به مدت 20 دقیقه روی صورت بماند، با آب خنک بشویید و کرم مغذی معمول خود را بمالید. اگر می خواهید پوست خود را رنگ کنید (مناسب برای خانم های بالای 30 سال)، یک قاشق عسل به مخلوط اضافه کنید.

یک اسکراب نرم عالی با مخلوط کردن روغن زیتون با شکر قهوه ای و پودر دارچین به دست می آید. برای کسانی که خواهان یک نسخه سفت تر هستند، توصیه می کنیم تفاله قهوه را به مخلوط اضافه کنند. چنین لایه بردار ذرات مرده پوست را از بین می برد، گردش خون را بهبود می بخشد و اثر “پوست پرتقال” را کاهش می دهد.

استفاده از پودر دارچین در طب عامیانه: پمادها و مخلوط های خشک برای مالش اغلب از پودر دارچین تهیه می شوند. دمنوش ها از پودر و لوله های دارچین تهیه می شوند. اسانس برای استنشاق و کمپرس مصرف می شود: برای درمان سرماخوردگی و بیماری های تنفسی مفید است.

پودر دارچین یک اثر گرم کننده قوی دارد. در دستور العمل های مختلف، آن را با عسل و کافور، عصاره های گیاهی و روغن های گیاهی مخلوط می کنند.

استفاده از پودر دارچین در زندگی روزمره: روغن دارچین در شرق برای طعم دادن به اتاق ها و خلاص شدن از شر حشرات مزاحم استفاده می شود: ساس، مورچه، پشه (بویژه دارچین و میخک با هم خوب است) و حتی سوسک. محلول پودر دارچین برای ضدعفونی کردن کف و دستگیره در، میز آشپزخانه و اسباب بازی های کودکان استفاده می شود.

برای بچه ها و حیوانات خانگی بی خطر است، سازگار با محیط زیست و انجام آن در خانه لذت بخش است و نیازی به دستکش نیست.