استفاده از ظروف غذاخوری تجزیه پذیر

وقتی به پایداری در صنعت خدمات غذایی فکر می کنید، به طور کلی اولین فکری که به ذهن می رسد منبع غذایی است. ممکن است بپرسید آیا این تخم مرغ ها از جوجه های قفس آزاد هستند؟ آیا این گوشت گاو از گاوهای آزاد می آید؟ آیا این میوه ها و سبزیجات دارای گواهی ارگانیک هستند؟ هنگام تهیه غذا ممکن است سوالات مختلفی در مورد پایداری بپرسید.

راهکارهای محیط زیستی

با این حال، باید به انواع ظروف یکبار مصرف نیز توجه کنید که همه این غذای پایدار در آن سرو می شود. محصولات یکبار مصرف سنتی در طول سال ها شهرت بدی پیدا کرده و زباله های زیادی را در محل های دفن زباله در سراسر کشور ایجاد کرده اند. با توجه به این واقعیت که تجزیه آنها صدها سال طول می کشد، بسیاری از موسسات اکنون از گزینه های سنتی دور ریختنی دوری می کنند. خوشبختانه، امروزه تولیدکنندگان از این فرصت برای تولید محصولات سازگار با محیط زیست استفاده می کنند. درباره گزینه های ظروف غذاخوری سبز که فراتر از ظروف غذاخوری یکبار مصرف سنتی هستند، بیشتر بیاموزید.
گواهینامه های زیست محیطی در خدمات غذایی
همچنین مهم است که بدانید همه محصولات موجود در این راهنما به عنوان کمپوست پذیر و/یا زیست تخریب پذیر تایید شده اند و شما یکی یا هر دو برچسب گواهی زیر را در صفحات محصولات خواهید یافت.

بشقاب های بامبو تجذیه پذیر

ظروف غذاخوری بامبو که به عنوان یک جایگزین دوستدار محیط زیست و زیبا برای محصولات یکبار مصرف کاغذی و پلاستیکی خدمت می کند، ارائه ای مجلل و جذاب برای تقریباً هر رویدادی ارائه می دهد! از فروشندگان قابل اعتماد مانند بامبو، ما فقط بهترین گزینه های بشقاب، چنگال، چاقو و اسپورک را ارائه می دهیم! ساخته شده از 100% بامبو ارگانیک تایید شده، هر تکه ظروف غذاخوری قابل تجزیه زیستی، کمپوست پذیر و مورد تایید FDA است. هر اقلام بدون مواد شیمیایی و آفت کش تضمین شده است و فاقد سفید کننده یا رنگ است.

از بین صفحات گرد یا مربعی که همه در اندازه های مختلف موجود هستند، انتخاب کنید. بامبو که به خاطر ماندگاری فوق‌العاده معروف است، حتی با سنگین‌ترین قسمت‌ها خم نمی‌شود و به شما و مهمانانتان آرامش می‌دهد!

قاشق چوبی تجزیه پذیر

بسیاری از ظروف یکبار مصرف ما از چوب توس جامد دارای گواهی FSC ساخته شده اند، زیرا توانایی شکستن آن در کمتر از 80 روز در یک کارخانه کمپوست صنعتی دارند. همچنین دوام و استحکام نهایی را فراهم می کند که آن را به ماده ای مطلوب برای ظروف تخت تبدیل می کند. همچنین، از آنجایی که چوب توس یک چوب سخت است، لبه های آن فوق العاده صاف است.

بنابراین نیازی به نگرانی در مورد ترکش ها یا طعم غذای شما مانند چوب نیست. از این ظروف یکبار مصرف چوب توس برای سرویس غذای کامل استفاده کنید، یا نمونه های طعم را در بازار، نانوایی، بستنی فروشی یا کافه خود پخش کنید. ما فنجان‌ها و مخروط‌های ساخته شده از چوب کاج را برای گزینه‌های سرو جایگزین ارائه می‌دهیم که تعهد به محیط زیست را نشان می‌دهد.