استفاده از صابون خرچنگ بیوتی اصل در کوه برای ورزش اسکی

بر خلاف صابون های توالت، صابون خرچنگ بیوتی اصل نه تنها مواد تمیز کننده صافی هستند، بلکه یک ماده تمیزکننده برای سنگین ترین چربی و کثیفی هستند. آنها فوق العاده محکم و با کارایی بالا هستند.

معمولاً آنها به عنوان صابون لیتیوم شناخته می شوند و همچنین حاوی نمک اسیدهای لیتیوم چرب هستند. این صابون‌ها روان‌کننده‌های عالی هستند که در صورت مخلوط شدن با آب به از بین بردن بافت ضخیم لکه‌ها کمک می‌کنند.

صابون شفاف: در حالی که بیشتر انواع صابون ها به شکل مات هستند، صابون های شفاف شفاف هستند و زیبایی بصری ارائه می دهند. آنها با صابون های دیگر متفاوت هستند زیرا بر خلاف سایر صابون هایی که برای تولید در آب مخلوط می شوند، این صابون ها با محلول داغ الکل ساخته می شوند.

تمام بقایای محلول فیلتر می شوند. سپس با هر محتوای حل شده یک صابون شفاف تشکیل می شود. این کار صابون ها را بسیار سفت می کند و کف کمتری تولید می کند. آنها صابون های لغزنده ای هستند که زیاد مرطوب نمی شوند.

صابون

صابون گلیسیرین: صابون‌های گلیسیرین رقابت خوبی برای میله‌های زیبایی هستند، زیرا مانند میله‌های زیبایی اثر آبرسانی و تغذیه‌کنندگی دارند. با این حال، تنها تفاوت این است که آنها با مواد صد در صد طبیعی ساخته شده اند.

مواد طبیعی به این نوع صابون ها کمک می کند حتی با حساس ترین انواع پوست مانند اگزما و پسوریازیس هم مناسب باشند.

صابون شیر: صابون‌های شیر ملایم‌ترین و نرم‌ترین صابون‌هایی هستند که برای نرم کردن پوست استفاده می‌شوند. در حالی که عمدتا برای پوست نوزادان استفاده می شود، هر کسی می تواند از آن استفاده کند.

این صابون ها فوق العاده لغزنده هستند اما تغذیه عالی دارند. شیر بز ماده اولیه ای است که در تولید صابون های شیر استفاده می شود.

برخلاف صابون های معمولی، صابون های شیر کمترین احتمال ایجاد تحریک پوست را دارند. آنها عمدتاً در رنگ‌های سفید می‌آیند تا با محتوای مواد مطابقت داشته باشند و به اندازه کافی چرم تولید کنند نه زیاد یا خیلی کمتر. علاوه بر این، رایحه ای کرم مانند را نیز از خود به جای می گذارند.