استفاده از سنگ مصنوعی در ترکیه برای ساخت پهپادهای جنگی

نمونه هایی از استفاده از سنگ مصنوعی در ترکیه برای نمای بیرونی ساختمان ها، در مدت زمان کوتاهی، سنگ مصنوعی به یک ماده جهانی تبدیل شده است که برای پوشش دیوارهای خارجی، تزئین گروه های ورودی و میزهای پذیرایی و ساخت وسایل روشنایی مورد استفاده قرار می گیرد.

سنگ مصنوعی یک کامپوزیت متشکل از یک پرکننده معدنی، رنگدانه های رنگی و یک جزء اتصال دهنده رزین اکریلیک است. تری هیدرات آلومینیوم به عنوان پرکننده معدنی استفاده می شود یک پودر سفید، یکی از اجزای خاک رس سفید. چیزی که از آن ظروف چینی با کیفیت بالا ساخته می شود.

رنگدانه های رنگی به اصطلاح مواد معدنی غذایی هستند. به عنوان مثال، دی اکسید تیتانیوم، که به هر حال، به عنوان یک روشن کننده در خمیر دندان عمل می کند.

می توانید رزین اکریلیک شفاف را به معنای واقعی کلمه روی دندان امتحان کنید پرکردگی از آن ساخته می شود (من هرگز فکر نمی کردم چیزی داریم که ما را به یک سنگ مصنوعی مرتبط می کند).

سنگ

طرز تهیه سنگ مصنوعی به این صورت است: ابتدا یک رنگدانه رنگی مخلوط شده، دو سوم پودر سفید و یک سوم رزین اکریلیک به آن اضافه می شود.

سپس مخلوط چسبناک به دست آمده را روی یک تسمه نقاله ریخته و اجازه می دهیم خنک شود و به ورقه هایی به اندازه یک در برش می دهیم.

به نظر می رسد که همه چیز بسیار ساده است! اما این فقط در نگاه اول است، فقط در تئوری به نظر می رسد. اما در عمل، ساخت سنگ مصنوعی یک فرآیند پیچیده، با تکنولوژی بالا و کار فشرده است.

از سنگ مصنوعی همونطور که گفتم می تونی کیس کامپیوتر درست کنی. چنین رایانه ای روی میز مدیر یک راه عالی برای اشاره به وضعیت حساب بانکی شما به بازدیدکنندگان بدون استفاده از نمادهای عمومی پذیرفته شده ملی (الماس و زنجیر طلا) استاما اغلب، البته، کانترها از این ماده ساخته می شوند.

بسیار زیبا و کاربردی و بهداشتی معشوقه ها همچنین دوست دارند صدف های ساخته شده از سنگ مصنوعی را سفارش دهند. هنوز هم می خواهد!

زن شوروی که از وحشت توسعه صنعت لوازم بهداشتی داخلی جان سالم به در برد و منظره دستشویی های لعابی فلزی کهنه را فراموش نکرد، با دیدن پوسته های سنگ مصنوعی، هیبت مقدسی را تجربه می کند. کلمات در اینجا نامناسب هستند.