استفاده از دوش لاکچری در بین بازیگران هندی محبوببت خاصی دارد

سر دوش دوش یک گزینه سر دوش است که به شما امکان می دهد بهترین های هر دو دنیا را تجربه کنید. دارای سر ثابت و قابل حمل است که به شما قابلیت حمل یک دستگاه قابل حمل و همچنین پایداری سر ثابت را می دهد.

دو سر دوش را در یک دوش لاکچری ترکیب می کند. آب از دو منبع مجزا تامین خواهد شد. از این رو، تجربه منحصر به فردی را فراهم می کند و بسیاری از افراد از این روش دوش گرفتن لذت می برند.

برخی از سرهای دوش دوگانه به شما امکان استفاده همزمان از هر دو سر ثابت و دستی را می دهند، در حالی که برخی دیگر تنها به شما اجازه می دهند از یکی از آنها در یک زمان استفاده کنید.

این سر دوش مخصوصاً در مواردی که ناتوانی جسمی دارید یا نیاز به نشستن در حین دوش گرفتن دارید بسیار مفید است زیرا به شما امکان می دهد یک سر را در حالی که هنوز یک سر دوش استاندارد دارید تنظیم کنید.

دوش

با این حال، از آنجایی که شما دو سر دوش در یک می‌گیرید، می‌تواند کمی گران‌تر از دوش‌های معمولی باشد.

سر دوش سه طرفه به شما اجازه می دهد تا جریان آب را بین سه منبع مجزا کنترل کنید. به عنوان مثال، می توانید به طور متناوب بین یک شیر آب حمام، یک سر دوش معمولی و یک دوش دستی.

دریچه دیورتر سه طرفه یا دسته دوش دارای موقعیت های مکث متفاوتی است که به شما امکان می دهد جریان را به روش های مختلف تغییر مسیر دهید.

علاوه بر این، می توانید تمام آب را به یک خروجی مانند سر دوش هدایت کنید. با این حال، می توانید همزمان آب را به دو مکان مختلف مانند سر دوش معمولی و دوش دستی برسانید.

این اساساً همان چیزی است که به نظر می رسد: یک سر دوش با یک فیلتر. این نوع با فیلتر داخلی طراحی شده است که آب را هنگام خروج از نازل فیلتر می کند.

این سر دوش ها عمدتا برای حذف کلر اضافی از آب طراحی شده اند. کلر بیش از حد در آب می تواند باعث خشکی مو و پوست شما شود.

آنها همراه با کلر، کلسیم، کربن فعال، مواد سمی، ترکیبات و مواد معدنی را تصفیه و فیلتر می کنند. هزینه فیلترهای سر دوش توسط فیلتر تعیین می شود.

حتماً توضیحات را با دقت بخوانید تا مطمئن شوید که سر دوش شما آنچه را که نیاز دارید فیلتر می کند.

سرهای دوش فیلتر در پیکربندی های ثابت، قابل حمل و سر دوتایی موجود هستند که آنها را بسیار سازگار می کند.

سریع ترین راه حل برای مقابله با آب سخت در حمام، استفاده از سر دوش با فیلتر است. همچنین اگر از این نوع استفاده کنید پوست و موی بهتری خواهید داشت.

یکی از معایب سر دوش با فیلتر، نیاز به تعویض منظم فیلتر است. طبق تحقیقات انجام شده، بسته به اینکه چند بار دوش می گیرید، فیلتر باید هر 6 ماه یکبار تعویض شود.