استفاده از دمپایی عربی المطراش در حمام کاخ بن سلمان

فرهنگ دمپایی عربی هیچ شباهتی به صنعت کفش معمولی ندارد زیرا هر محصول دارای ارزش تاریخی است. هنجارهای خاصی برای طراحی دمپایی های عربی وجود دارد که صنعت کفش خاورمیانه را از سایر نقاط جهان متمایز می کند.

مردم عربستان سعودی دوست دارند پاهای خود را با پوشیدن جوراب یا دمپایی عربی المطراش پوشش روی پاهای خود بپوشانند تا از گرد و غبار و دمای سرد محافظت کنند.

مردان معمولاً هنگام راه رفتن در خارج از منزل، لباس‌های بلندی به نام انگور با جوراب روی پا یا کفش‌های محافظ زیر آن می‌پوشند تا در هنگام راه‌رفتن در فضای باز، خود را از خاک بپوشانند.

بسیاری از زنان پاهای خود را در پارچه‌ای به نام ابایا می‌پیچند و همچنین هنگام بیرون رفتن آن را زیر پاشنه پا فرو می‌کنند.ذات واقعی کفش عربی را تجربه کنید
Posh La Vie در تولید دمپایی های عربی معتبر برای جامعه تخصص دارد. دمپایی های عربی مدرن از Posh La Vie تصویری عالی از طرح های دمپایی عربی باستانی را به تصویر می کشند که توسط متخصصان ماهر ساخته شده اند.

دمپایی

اگر به دنبال یک برند دمپایی عربی معتبر هستید که همچنان از فرهنگ واقعی پیروی کند، Posh La Vie انتخاب مناسبی برای شماست.

در این منطقه، صندل و دمپایی عربی هنوز هم کفش مورد علاقه اتباع عرب است و به همین دلیل در تمام طول سال آنها را می فروشیم. ضروری است که ما سبک ها و طرح هایی را با در نظر گرفتن فرهنگ ها، سلیقه ها و ترجیحات محلی ایجاد کنیم.

واضح است که آنچه زمانی یک ضرورت بود اکنون به یک بیانیه مد تبدیل شده است. کاظم می گوید مشتریان در منطقه جسورتر و مرسوم تر می شوند و تمایل بیشتری به آزمایش لوازم جانبی دارند.

او می‌گوید: «از آنجایی که بسیاری از مشتریان ما لباس‌های سنتی می‌پوشند، با استفاده از لوازم جانبی مانند کفش برجسته می‌شوند. به همین دلیل است که خلاقیت های Tamashee در تعدادی رنگ و طرح های جسورانه در دسترس هستند.

کاظم که اهل دبی است، در سال 2013 تصمیم گرفت شغل ثابت خود را ترک کند تا با دوستش، Muneera Al Tamimi برای راه اندازی این برند، به نیروها بپیوندد.

ایده در آن زمان ایجاد کفشی بود که به شبه جزیره عربستان ادای احترام می کرد، با سه هدف اصلی حفظ هویت، بازنمایی فرهنگ و بر جای گذاشتن تأثیر مثبت.