استفاده از جعبه مقوایی در تولید چادرهای مسافرتی در اندونزی

جعبه گلو: لوکس ترین جعبه مقوایی فوق العاده محکم و مقاوم، جعبه گلو دارای یک گلوی داخلی است که در صورت بسته شدن پایه و درب را از هم جدا می کند.

این ضخامت دو برابر مقوا روی پایه باعث می شود تا با استحکامی بی نظیر ارائه شود. این اجازه می دهد تا انتخاب را به ازدواج رنگ.

بیشتر برای محصولات لوکس استفاده می شود. فضای داخلی را می توان با ساتن پوشانده تا نمای مجلل را تقویت کند. جعبه به صورت مونتاژ شده تحویل داده می شود.

جعبه کشو: سیستم کشویی درب امکان کشف تدریجی محصولات را فراهم می کند. جعبه کشو کاملاً برای هدایای گرانبها مناسب است. همه طرف ها قابل چاپ هستند ایده آل برای لوازم آرایشی و عطر. به صورت مونتاژی تحویل داده می شود.

جعبه حمل و نقل: جعبه ایده آل برای حمل و نقل بسته ها، در مقوا راه راه یا جامد و اغلب با یک دریچه بسته می شود. این نوع جعبه برای قالب های استاندارد جعبه هدیه ایده آل است.

جعبه
Multiple carton boxes with household stuff and furniture in empty room of new apartment

جعبه در برابر محدودیت های حمل و نقل مقاومت می کند. با تحویل تخت، مونتاژ سریع است و در عرض چند ثانیه بدون مواد یا چسب انجام می شود. جعبه حمل و نقل کرافت می تواند به عنوان مثال با یک سمت سفید مانند این عکس قابل برگشت باشد.

جعبه آمریکایی: از فلپ های بالا و پایین تشکیل شده است. از مقوای راه راه ساخته شده است. برای محافظت از محصولات ارسال شده در تمام تحویل ها یافت می شود. تخت تحویل داده شد. برای نصب آن باید از نوار چسب استفاده شود.

برای بسته بندی محصول خود چه نوع جعبه مقوایی را انتخاب کنید؟ انتخاب مناسب ترین نوع جعبه مقوایی برای بسته بندی محصول شما یک فرآیند یادگیری است.

جعبه های مقوایی در اشکال و اندازه های بسیار متنوعی وجود دارند. انتخاب مناسب به نوع محصول بسته بندی، نحوه استفاده مصرف کننده از بسته بندی (یک باز شدن، عمر طولانی محصول پس از تهیه و غیره)، محدودیت های فرآیند صنعتی روی خط بسته بندی و همچنین محدودیت ها بستگی دارد. ذاتی محل فروش و قفسه ها.