استفاده از بلوک سيمانی ديواری در ساخت تشک برای زندانیان کلمبیایی

بلوک سيمانی ديواری عناصر مقاومی هستند که از بتن های مختلف ساخته شده و برای ساخت سازه های باربر و غیر باربر استفاده می شوند.

آنها برای ساخت دیوارهای خارجی و داخلی ساختمان های مسکونی و ساختمان های بیرونی، پایه ها و نرده ها مناسب هستند. ساخت یک ساختمان بلوک بتنی فعال تر از آجرکاری است، بنابراین میانگین سرعت نصب حدود چهار برابر افزایش می یابد.

علاوه بر این، ساختمان های ساخته شده از این ماده اقتصادی تر هستند، زیرا به ملات سیمان حدود 1.5 برابر کمتر نیاز دارند.

بلوک های بتنی می توانند از نظر اندازه، شکل (صاف و زبانه و شیار)، پرکننده (جامد و توخالی) و ترکیب متفاوت باشند. آخرین معیار اساس تقسیم بلوک های بتنی را به چند دسته می دهد: ساخته شده از بتن سنگین، سبک و سلولی.

بلوک

بلوک های دیواری ساخته شده از بتن سنگین در درجه اول برای ساخت پایه ها و پایه ها مناسب هستند آنها قوی، متراکم (بیش از 1800 کیلوگرم در متر مکعب) هستند و می توانند بارهای سنگین را تحمل کنند.

علاوه بر این، آنها از یک محیط تهاجمی نمی ترسند: یخبندان، گرما، تغییرات ناگهانی دما و رطوبت بالا. بلوک های ساخته شده از بتن سنگین با ابعاد نسبتاً دقیق متمایز می شوند انحرافات مجاز در آنها بیش از 2 میلی متر نیست.

نمایندگان خانواده سنگین شامل بلوک های بتن مسلح و شن و ماسه سیمانی است. دومی اغلب در ساخت و ساز مسکن خصوصی استفاده می شود: دیوارها از دیوارهای توخالی ساخته می شوند، پایه ها از دیوارهای جامد ساخته می شوند.

هزینه بلوک شن و ماسه سیمانی توخالی از 30 روبل قطعه، یک بلوک کامل از 50 روبل قطعه است. بلوک های بتنی آرمه برای ساخت دیوارهای پی و زیرزمین نیز مناسب هستند. آنها با استفاده از تقویت کننده فولادی (میله یا سیم ضخیم) ساخته می شوند.

چنین ساختارهایی در برابر فشار و کشش مقاوم هستند. هزینه این ماده حدود 3500 روبل در هر متر مکعب است. برای یک خانه دو طبقه، بلوک هایی با مقاومت M 75 مناسب هستند، اگرچه همه تولید کنندگان این نام تجاری را ارائه نمی دهند بتن سفالی منبسط شده از گریدهای M100، 150، 200 و 300 رایج تر است. نقطه ضعف مواد هندسی نادرست است. ابعاد “مکعب” که سنگ تراشی با درز نازک را غیرممکن می کند.

بلوک های سه لایه گرما کارآمد برای استفاده راحت هستند که در آنها بتن رسی منبسط شده با کلاس ها و چگالی های مختلف به عنوان لایه های داخلی و خارجی عمل می کند و در وسط آن عایق پلی استایرن منبسط شده وجود دارد.