استفاده از اسانس گل سرخ در عصر برنز برای بیهوش کردن افراد در اتاق عمل

اگر از علاقه مندان به اسانس های دلپذیر هستید، بسیار خوشایند هستید. ما اینجا هستیم تا همه چیز را در مورد انواع مختلف اسانس به شما بگوییم.

اسانس گل سرخ یکی از معروف ترین نوع اسانس ها در جهان شناخته شده و به همین دلیل نرخ قابل توجهی برای خرید آن تعیین شده است.

جالب اینجاست که در دوران باستان (حتی در تمدن هایی که نزدیک به 4000 سال قدمت دارند) مردم بر این باور بودند که بدن زنان دارای اسانس طبیعی است که مردان را به سمت خود جذب می کند.

اما زمانه تغییر کرده است و این روزها می توان بسته به ذائقه و روحیات اسانس خرید. برای جزئیات به پایین بروید! اسانس ها معمولاً در فرمت های مختلفی عرضه می شوند.

بیایید ببینیم این فرمت ها چیست و چه عملکردی را برای ارائه یک اسانس خوب به شما انجام می دهند.گفته می‌شود که رایحه‌های گلی بزرگترین دسته از انواع مختلف اسانس ها را پوشش می‌دهند.

اسانس

از گل‌های خوش بوی مختلف مانند گل رز، یاس، شکوفه‌های پرتقال، گاردنیا و میخک و غیره الهام می‌گیرند.اسانس های گلی رایحه ای رمانتیک و شیرین در نظر می گیرند.

اینها معمولا یک نت واحد یا ترکیبی از نت های مختلف از گل های مختلف دارند. اسانس های گلی ماهیتی بسیار زنانه دارند و برای کسانی که خواهان عطر زنانه هستند، انتخاب های کلاسیکی هستند.

اسانس های مبتنی بر مرکبات دارای جوهره مرکبات هستند تا حسی تند ارائه کنند. گفته می شود این نوع رایحه ها زنده هستند و برای افرادی با طبیعت حبابی مناسب هستند.

عطرهای مرکبات از لیمو، لیمو، نارنگی و ماندارین مشتق شده اند. و برخی از آن‌ها می‌توانند نت‌های تند و تیز واقعی داشته باشند.

عطرهای مرکبات همچنین تمایل به ایجاد حس طراوت طبیعی دارند و برای استفاده در طول روز عالی هستند. اینها همچنین به خوبی با هم ترکیب می شوند و عطر بسیار ملایمی را به خانم ها می بخشند که به راحتی قابل استفاده است.

ترکیبی از چوب و خزه موضوع اصلی این اسانس های چوبی است و معمولاً به عنوان عطرهای شیپر شناخته می شوند.

استفاده غالب از خزه بلوط، مرکبات، نعناع هندی، ترنج و همچنین رایحه های شیرین خاکی به ایجاد یک عطر بسیار تسکین دهنده کمک می کند.

اسانس های Chypre معمولاً به عطرهای دسته زنانه و گاهی اوقات تک جنسیت اشاره دارند، اما برای دسته مردانه نیستند. گفته می شود که جذابیت قوی و کلاسیک در این نوع عطرها وجود دارد، زیرا این عطرها بیشتر توسط کارگران شرکت ها استفاده می شود.