اجاق گاز طرح فر که تبدیل به قایق تفریحی می شود

یک اجاق گاز طرح فر خوب از یک سازنده چک با طراحی جالب، سهولت استفاده و مونتاژ اروپایی با کیفیت، خریداران را به خود جذب می کند.

اجاق گاز از فلز ضخیم با کیفیت خوب ساخته شده است که با یک لایه ضخیم از لعاب سفید برفی پوشیده شده است. قسمت بالایی با 4 مشعل با قدرت های مختلف نشان داده شده است. یک پوشش فلزی محافظ و رنده های چدنی محکم وجود دارد.

اندازه فر متوسط ​​(54 لیتر) و دارای پوشش داخلی لعابی است، بنابراین تمیز کردن آن آسان خواهد بود. درب دارای شیشه دوجداره مرغوب بوده و در داخل آن دماسنج تعبیه شده است. شیشه فر را می توان به راحتی برای تمیز کردن جدا کرد.

اجاق

این اجاق گازی یکی از پیشتازان مسابقه است، بهترین مدل در سال 2018. هزینه واحد کمی بالاتر از متوسط ​​است. با این حال، با این قیمت، دستگاه طیف گسترده ای از عملکردهای مختلف را به صاحبان جدید ارائه می دهد.

مشعل های گازی قدرتمند، فر 52 لیتری جادار با روشنایی عالی، کباب پز، تف و تایمر داخلی وجود دارد. کیف لعابی مشکی به سبک کلاسیک ساخته شده از فولاد بادوام. راه حل طراحی سنتی به شما امکان می دهد دستگاه را به صورت ارگانیک در هر فضای داخلی قرار دهید.

اکنون می دانید که چگونه اجاق گاز مناسب را انتخاب کنید. آیا می خواهید به پخت و پز گازی روی بیاورید؟ به خاطر داشته باشید که ظروف سازگار با این نوع آشپزی را برای آشپزی مانند یک سرآشپز انتخاب کنید.

آیا در مورد دستگاه های ما سوالی دارید؟ از تماس با مشاورین ما دریغ نکنید. آنها (از طریق فرم تماس ما یا در فروشگاه) در خدمت شما هستند تا به شما کمک کنند تا با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید.

برای طرفداران پخت و پز گازی، ÉLECTRO DÉPÔT طیف گسترده ای از اجاق گازهای ارزان قیمت و با کیفیت را ارائه می دهد. اجاق گازهای ما شامل یک اجاق گاز است که معمولاً دارای 4 شعله است و یک اجاق گاز همرفت طبیعی. از امکان تحویل رایگان در فروشگاه یا تحویل درب منزل بهره مند شوید.