آلو سیاه مراغه بهترین روش برای جلوگیری از نارسایی قلبی

آلو سیاه مراغه یک نوع جدید است که طعم بسیار شیرینی دارد و رنگ آبی مایل به سیاه را در لایه بیرونی مشاهده خواهید کرد. لایه گوشتی داخلی به رنگ قرمز است و آبدار است.

آنها در اندازه های متوسط تا بزرگ رشد می کنند، اما این آلو فصل اولیه است که در هفته اول تا سوم ژوئن آماده مصرف است.

بنابراین، این بدان معنی است که آنها در مناطق گرمتر کاشت بهتر عمل می کنند، زیرا باید در اوایل سال شروع به جوانه زدن کنند تا مطمئن شوند که در زمان مناسب برای چیدن آماده هستند.

آنها بافت کمی سفت دارند که با رسیدن نرم می شوند و در دستور پخت پخته شده عالی هستند.

قرمز: آلو قرمز با طعمی بسیار ترش و شیرین عرضه می شود که می تواند به افزایش مصرف ویتامین و مواد معدنی شما کمک کند و در عین حال آنتی اکسیدان های زیادی به شما بدهد.

آلو

رنگ لایه بیرونی پوست می تواند از بنفش تیره تا قرمز روشن متفاوت باشد و رنگ گوشت نیز می تواند متفاوت باشد.

گوشت نیز می تواند قرمز باشد، اما می تواند به رنگ زرد روشن تر نیز برسد. آلوهای گوشت زرد معمولاً مواد مغذی بیشتری نسبت به آلوهای گوشت قرمز دارند.

مهم نیست چه نوع آلو را انتخاب می کنید، آنها را به همان روش برداشت می کنید. آنها در یک درخت برگریز رشد می کنند که به راحتی می تواند 20 فوت یا بیشتر ارتفاع داشته باشد، اما می توانید آن را تا 10 فوت یا کمتر هرس کنید تا برداشت میوه خود را آسان تر کنید.

بسته به آب و هوا، تنوع و آب و هوا، آلوهای شما می توانند بین ژوئن تا سپتامبر آماده برداشت باشند. آلو معمولاً به مدت سه تا چهار ماه از زمان شکوفه‌دهی رشد می‌کند و از مرحله بسیار سبز و سخت تا نرم و کاملاً رنگی روی درخت می‌رسد.

آنها فقط برای یک پنجره دو هفته ای کوچکتر روی درخت می رسند، و با رسیدن آنها شروع به ریزش می کنند. می توانید ترکیبی از میوه های سبز رنگ و نارس را با میوه های کاملاً رسیده در همان زمان پیدا کنید.

علاوه بر این، مهم است که توجه داشته باشید که اکثر آلوها پس از چیدن آنها از درخت بهبود چندانی پیدا نمی کنند، بنابراین می خواهید درخت را بچینید و آلوها را چندین بار در طول پنجره دو هفته ای برداشت کنید.