آب نخود سبز را در رژیم غذایی خود به کار ببرید

شاید مهمترین توصیه او به موضوع نخود سبز مربوط می شد. او هشدار داد، “از سرو نخود سبز خودداری کنید.” پس از فشار دادن به دلایلی، او گفت که نخود سبز راهی برای افتادن از بشقاب دارد و بین چیزهایی می افتد.

مهم‌ترین چیزهایی که بین آن‌ها قرار می‌گیرند، لباس کردی زنانه سنندج کفش دانش‌آموزان و فرش است. این پیشنهاد برای همه ما حس خوبی داشت، به جز آلن نلسون [دستیار کارگردان] که خانه اش فرشی به رنگ سبز نخودی دارد.

او به زور استدلال کرد که قرار است نخود سبز در خانه او سرو شود و اگر له شود روی فرش او ظاهر نمی شود. او در واقع تا آنجا پیش رفت که پیشنهاد کرد نخود سبز خرد شده ممکن است ارزش ارگانیکی برای فرش داشته باشد.

پس از سنجیدن استدلال ها، به نخود سبز حکم دادم. آب نخود برای سرفه در واقع، من به اندازه کافی تحت تأثیر توصیه روث ایگنر قرار گرفتم که ایده اعمال یک محدودیت کلی در اندازه برای چیزهایی که ارائه می شود را به کارکنان ارائه دادم.

شاید فکر کنم که هیچ وسیله ای نباید کوچکتر از یک توپ گلف آمریکایی باشد. . این ایده بیش از حد مورد توجه قرار گرفت، عمدتاً به این دلیل که بسیار محدود کننده بود.

به عنوان مثال، چوب هویج و خیارهای تکه‌شده را رد می‌کرد، که ثابت شد تغییری طراوت‌بخش از رژیم غذایی سبزیجات بیش از حد پخته شده بود که دانشجویان ما در سالن‌های غذاخوری دانشگاه‌های مختلف می‌خوردند.

شما همچنین باید از محل قرار گرفتن جیوه در چرخ خیاطی قدیمی مشکل صفحه کاغذ آگاه باشید. من نمی‌خواهم منتقد صنعت تولید کاغذ بریتانیا باشم، اما باید بگویم که صفحات کاغذی نقطه قوت آنها نیست.

در واقع، کار بر روی مشکل صفحه کاغذی باعث عمیق‌تر شدن تفکر من در مورد نخود سبز شد. پس از بررسی دقیق موضوع، به این نتیجه رسیدم که کاملاً منصفانه نیست.

که ادعا کنیم نخود سبز، به این ترتیب، مشکل را تشکیل می دهد. عکس اتو جیوه دار اینگونه فکر کردن به معنای نفوذ سطحی در موضوع است. در عوض، زمانی که به نخود سبز در ترکیب با صفحات کاغذی خیس فکر می کنید، به سمت درک ماهیت آن پیش می روید.

  • منابع:
    1. The Green-Pea Memo
  • تبلیغات: 
    1. اثرات بلندمدت مصرف سرکه
    2. سرکه ساخته شده از آب و اسید استیک
    3. تغذیه کنترل شده با پسته
    4. درمان یبوست با آلوئه ورا